Tips gevraagd

Hey meiden,

Even iets heel anders...
Over 2 weken zijn Gert en ik (ik durf het bijna niet te zeggen...) 20 jaar bij elkaar!

We doen er meestal niet zo heel veel aan, maar ja, 20 jaar is wel een mooi getal zeg maar. Daarom wil ik hem verrassen met een leuk avondje uit.
Probleempje is dat het  op maandag is en dan is er veel dicht (qua restaurants etc.)

Wie heeft er tips??

Groetjes,
Ellen mv  Julian

En ja, ik was er vroeg bij (15) en ja, ik ben nu niet meer de jongste...hahaha!

Hoi,
Wat lang al! Gefeliciteerd!!

Ik denk zelf gelijk aan de zondagavond. Het is dan wel niet echt de dag, maar misschien daarom juist meer een verrassing!!

Veel plezier alvast!
groetjes

Hiya Ellen!

Ha het eerste wat ik dacht was....20 jaar!!! Hebben die twee elkaar ontmoet toen ze 5 waren????!!

Maar goed tips.....is het misschien mogelijk om een kleine picknick te houden op de plek waar jullie elkaar hebben ontmoet (op het schoolplein?, op de camping? op het strand?) Dan hoef je niet naar een restaurant.en kan je lekker helemaal zelf bepalen wat jullie eten. Je kunt het zo romantisch of hilarisch maken als je wilt (denk aan het dragen van kleren die toen hip waren, ik krijg altijd de slappe lach van neon-beenwarmers!)

wat je ook gaat doen, heel veel plezier voor jullie tweetjes!

Ajuus, ilja

Nou, alvast gefeliciteerd!!!!

Ik weet niet of je er ver vanaf woont maar als het lekker weer is, misschien naar Scheveningen. Lekker over het strand en daarna in een goeie strandtent eten of bbq-en. Sommige restaurants zijn op maandag open en een andere dag gesloten (althans hier in de omgeving wel). Misschien is dan toch een leuk restaurant open die dag.

Twintig jaar saampies, op naar de volgende twintig!!

liefs
di silva

Wauw, 20 jaar al. Ongelooflijk, dan moeten wij nog wel een hele tijd.
Alvast gefeliciteerd hoor!
Ben momenteel even niet zo creatief in het verzinnen van een locatie, maar ik vind het idee van Ilya erg leuk. Geen idee of het een beetje te bereizen is, waar jullie elkaar hebben ontmoet. Maar het is wel een erg origineel idee. Ga ik zelf ook onthouden (voor over een heeeele boel jaar.....).

Veel plezier in ieder geval en je laat vast wel even weten wat jullie hebben gedaan.

Groetjes,
Geeske.

Hoi,

Wauw, al 20 jaar samen.... Gefeliciteerd!
Ik dacht dat wij al ver kwamen met onze 15 jaar. (aankomende september. En daarvan 8 jaar getrouwd)

De chinees is meestal open. Zit er niet een leuk/lekker wokrestaurant bij jullie in de buurt?

Een lekker avondje sauna? Vaak kun je zo'n heel arrangement krijgen met eten erbij. (ook alleen voor de avond)

Avondje film?

Theater?

Musical?

Groetjes, Cathy

Terug
Bovenaan