Tips gevraagd

Moet je natuurlijk maar net van houden, maar ik had vorig jaar een nachtje kurhouse geregeld in scheveningen met daarna een dagje kurenoord (de buren van het kurhouse). En de doordeweekse avonden zijn natuurlijk goedkoper dan in het week-end, dus maandag is prima.
Regel 2 vrije dagen voor je man, (en jezelf, dus kleine naar opa/oma/vrienden) en geniet nog even samen van twee daagjes net als toen.....

Alvast gefeliciteerd!
Liefs Nelleke

wow, dat is idd lang hahahaha, lijkt me wel fijn om zolang een rots in de branding naast je te hebben!

zelf ben ik nogal een sauna liefhebber, dus dat zou ook mijn voorkeur hebben (of idd kuuroord, mmm jammie!)

misschien een rondje in een luchtballon, is het perfecte seizoen voor natuurlijk! las toevallig in de Kampioen (tijdschrift ANWB) dat er van 23-27 juni (of zoiets) een ballonnen festival in Joure gehouden wordt, dat is nog een beetje in de buurt voor jullie. Misschien even op de website van de ANWM kijken als je het wat vindt?

Liefs Jenneke

Wowie, 20 jaar, das idd al lang! Dat moet idd gevierd worden! Misschien is de koperen hoogte iets? We rijden er vaak langs als we naar mijn schoonouders gaan, en het ziet er spectaculair uit.

www.dekoperenhoogte.nl

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan