Tips gevraagd!!!!

Het is al een paar keer genoemd, rust en regelmaat en inbakeren, maar ik doe er nog een schepje bovenop:
het boek 'Regelemaat en inbakeren'   van Ria Blom heeft mij heel veel verhelderd over de wereld van baby's. Alleen al het lezen van het boek heeft voor mij veel verduidelijkt. En ik dacht dat ik het allemaal al wist met 2 kids van 4 en 3 jaar oud.
In het boek wordt duidelijk beschreven dat je moet beginnen met rust en regelmaat en strak instoppen. Als dat na een tijdje niet helpt kun je inbakeren eraan toevoegen.
Bij ons was eenduidigheid al voldoende om van Tessa een heel tevreden babietje te maken.

Het boek heeft ISBN nr 90-6238-741-1
Een aanrader voor alle ouders!!!!!

Groeten en succes
Irene

Hallo.
Dank je voor al jullie tips!! Ik ga sowieso dat boek van Ria Blom lezen, dat klinkt wel heel interessant. Ik moet zeggen dat het 's nachts (gelukkig) al een stuk beter gaat. Hij gaat nu rond 11 uur slapen en komt dan om 3 en om 6 uur (vannacht zelfs maar 1x, om 4 uur jippie!!!), en gaat dan weer keurig slapen.
Overdag is het nog iets lastiger, alhoewel hij nu al vanaf kwart voor 1 heerlijk in zijn bedje ligt te slapen, maar ik ben ook heel rustig wat regelmaat aan het aanbrengen (uit bed, wat spelen, knuffelen, boven een schone broek, en een voeding en dan in bed..) en soms moet ie wel ff flink huilen maar uiteindelijk gaat ie heerlijk slapen..
Laten we hopen dat we weer op de goede weg zijn!! Was vergeten hoe onzeker je kan zijn met zo'n kleintje. Denk je Ach ik heb er al een dus het zal wel loslopen haha,, nou vergeet het maar!
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan