tips gevraagd

Hallo lady's

Ik ben nu 39.1 zwanger en verveel me het apezuur..... alle films inmiddels bekeken en autorijden vindt mijn vent geen prettig idee meer dus zit aan huis gekluisterd en helemaal met dit weer, huis is helemaal tip top schoon en op orde thanks de nesteldrang, enveloppen klaar, kamertje helemaal klaar, alle boekjes en tijdschriften inmiddels uitgelezen, spelletjes uitgespeeld......

Nu is mijn vraag nog tips hoe ik me kan vermaken of kan doen.........

want wordt het echt zo zat, gister ook in huilen uitgebarste omdat ik het zo spuuuuugzat ben.

thanks alvast.

Tjeetje wat klinkt dat bekend...lijkt op het verhaal dat ik mijn vk vertelde toen ik erdoorheen zat zeg. Haar oplossing kwam in de vorm van kijken of ik al ontsluiting had en dan eventueel strippen....resultaat die zelfde middag nog een baby in mijn armen en de verveling is verdwenen hoor.
sterkte met de laatste loodjes

hey!

Ik had goede hoop, omdat je van de week een topic had over dat het misschien begonnen was... maar helaas dus :( tja als ik jou lijstje lees kan ik nog maar 1 ding bedenken: wat drinken met vriendinnen/buren?? Hier loopt regelmatig een vriendin of buurvrouw binnen! maaja ook die moeten wel eens werken...

Succes!

hahha herken t ook..
geklaagd bij vk.. doorgestuurd naar gyn (week later) en 2 dagen later ingeleid 8 uur in z huis zijn 9 uur arts gezien 12.17 kleine in armen

nee helaas was het niet begonnen.

vorige week toen de vk keek was er nog helemaal niks... ze kon zelfs niet bij me baarmoeder mond.

winx en marriettbl hoever waren jullie.....

Hoi,

Hier 39 weken vandaag, en ik verveel me ook ontzettend. Ik ben ook niet meer mobiel ivm bekkeninstabiliteit dus kan ook niet meer een boodschap of iets dergelijks gaan doen.

Verloskundige gaat met 40 weken strippen zegt ze. Nu heb ik een afspraak voor donderdag staan, ben dan 39 weken en 4 dagen, en ga kijken of ze dan niet eens wil proberen...

Succes met het afwachten...

ff inbraak vanuit het augustusforum.....:
www.zylom.com! Je dagen zijn zo om ;)
Of foto's inplakken die altijd nog ingeplakt moesten worden, administratiemappen bijwerken....Succes met de laatste loodjes!

Hier nog een augustusmamma. Probeer nog zoveel mogelijk met mensen af te spreken (desnoods gewoon bij jou thuis als je dat prettiger vindt) en probeer er verder toch echt ook nog ene beetje van te genieten. Ik neem aan dat je zwanger bent van de 1e, ik ben inmiddels zwanger van de 3e en kom tijd tekort. Geen energie of extra tijd, maar wel meer te doen en zelfs de gewone klusjes kosten al extra tijd. Mijn 1e kwam met 41+5 en ik was het op een gegeven moment ook wel zat, maar ik realiseerde me later hoe heerlijk het eigenlijk was dat ik kon doen en laten wat ik wilde, overal de tijd voor had en zelfs niets kon doen als ik daar zin in had. Sindsdien adviseer ik iedereen in mijn omgeving die zwanger is van de 1e er zoveel mogelijk van te genieten, verlof op deze manier heb je maar 1 keer. En ik denk er nu regelmatig met weemoed aan terug...

Terug
Bovenaan