tips gevraagd

Grappig, bovenstaande zegt mijn vriendin die vandaag 2dgn overtijd is van de tweede ook! Maarja hoe geniet je als je er klaar mee bent en niet meer zo mobiel, lastig. Ik ben nog mobiel en heb nog van alles te doen totdat ik aan mijn filmlijstje kan gaan beginnen. Hopelijk komt de kleine idd snel en wil de vk je donderdag al een handje helpen. Sterkte!

ik heb spontaan een abbon, op de krant genomen hahah dan kom ik de ochtend door.
af en toe afspreken blijft ook een goeie, alleen moet ik dan weer opletten dat het niet teveel van het goede is allemaal.
ik weet niet of je soms kraambedankjes gaat geven aan het kraambezoek dat is ook leuk om te maken.
ik heb een klein zeepkettingkje met daaraan een bedeltje van een eendje of speentje gemaakt en verpakt in zo'n organza zakje met een naamlabeltje eraan. houd je wel weer even bezig.
daarnaast ben ik aan het puzzelen gegaan, zo'n puzzeltijdschrift BINGO! hahaha lekker burgelijk maar het helpt me heel goed de dag door, het is verslavend.
de rest van alle andere klusjes zijn bij ons ook klaar, de foto's ingeplakt enz. enz. het blijft denk toch wachten op andere tijden en denk dat we dan ook terug kijken vol verlangen naar de rust die we nu hebben. Zolang ik werk heb ik nog nooit zolang vrij geweest :)

Nou dames zojuist bij de VK geweest voor wekelijkse controle en je gelooft het niet 2 cm ontsluiting dus ze heeft me nu gestript en sinds dien rommelt het goed en veel harde buiken.

Dus wie weet.

Niet zo leuk dat je je zo verveelt! Misschien nog een tip: sinds mijn verlof is begonnen, ben ik aan het haken! Klinkt misschien ouderwets, maar het is heel erg leuk! ondertussen al 2 cupcaketjes gemaakt en ben nu bezig met een soort slak met ringen, voor in de box! op internet zijn zo veel ideetjes te vinden!
Succes er mee en ik hoop voor je dat de kleine zich snel aandient!

Nou rommelt meer dan genoeg, bloed en slijm verlies wat heel erg goed is en aan de dunne sinds net.... en mega krampen in mijn buik kan alleen nog geen regelmaat ontdekken maar doen wel fucking zeer.

Terug
Bovenaan