Tips gevraagd

Hier vanwege voeden op verzoek niet echt een vast ritme. Gelukkig wel een goede slaper.

Voorbeeld van een dag:

6.00 voeden en direct doorslapen
10.00 uur voeden
11.00-12.15 slapen
12.15 voeden
13.00-14.45 slapen
14.45 voeden
15.30-17.15 slapen
17.15 voeden
18.15-20.45 slapen
20.45 voeden
21.45-23.15 slapen
23.15 voeden
23.30-5.30 slapen

Slaapt je kleine ook nier als je gaat wandelen mer de wagen? Abel slaapt dan gegarandeerd en ik kan fijn boodschappen doen.

je hebt gewoon een dochter die alles wil meemaken.... als ze e nacht maar lekker slaapt ... dat is voor je zelf het belangrijkste

helpt een badje overdag misschien?
als onze kleine meid wakker is wat ze tussen 2 flessen ook zo kan zijn (dus 4 uurtjes) dan wissel ik wippertje, box, knuffelen, zitzakje etc af om het half uur ongeveer....

ik heb me bij de eerste al neergelegd dat ik weinig overdag kan doen wat ik graag wil, dus geen dingen teveel plannen, huishouden op een lager pitje...

lastig is het wel... maar daar werd de oudste wel rustiger van.... en daardoor kon hij zich toen ook beter zelf vermaken

Lisa geboren 22 Juni, uitgerekende datum was 3 September, dus ja reken maar uit hoeveel weken ze nu is hihi..
Sliep altijd tussen alle flessen door,
Na ze de fles krijgt knuffel ik met haar, als ze dan nog niet moe lijkt leg ik haar soms in de box, maar vaak houd ze dit nog geen half uur vol en gaat ze als nog naar bed. Dan sliep ze altijd door te de volgende fles, maar sinds kort word ze steeds eerder wakker, dan begint ze te kletsen of soms iets huilen, en soms valt ze dan as nog in slaap en soms ook niet en haal ik haar eruit. Ze krijgt 5 flessen, de 1na laatste krijgt ze vaak rond een uur of 5 a 6 (ligt er maar net aan hoe de dag gelopen is, heeft geen vaste tijden, probeer er altijd 4uur tussen te laten maar lukt niet altijd) dan doe ik haar naar bed en moet ik haar gewoon wakker maken voor de laatste fles, vink wel zielig maar anders krijgt ze altijd te weinig! af en toe zou neit erg zijn maar ze blijft slapen (denk omdat het donker is) dan krijgt ze vaak rond een uur of 10 a 11 `s avonds de fles en slaapt ze door tot vaak half7 dan maken we haar weer wakker als ze dat nog niet is.

Terug
Bovenaan