Tips gezocht voor buitenspeelgoed

Hoi Witte chocola, ik ken je nog vanuit het forum van onze 1e kindjes. Wat gaan ze hard he?!
Maar wij hebben een zandbak en dan kun je in de zomer water in de andere kant doen. Verder hebben we een doeltje voor in de tuin en een tuiniersetje met kruiwagen (action vorig jaar) en een schommel. Ik heb nu op zijn lijstje een hinkelbaan, plastic kegels, ringwerpspel, plastic jeu de boules staan.
 
Qua speelgoed allemaal vergelijkbaar met wat er al gezegd is. Sommige kinderen kunnen gelukkig wel lang zelf spelen. De app obsidentify is nog wel leuk om de verzamelde beestjes te identificeren, mijn peuter van 2.5 komt dan met de verzameling bij mij, ik zit momenteel ook met bekkenpijn in mijn 2e zwangerschap, dus niet zo flexibel. Wij hebben ook altijd een buitenspeelpak van ielm. Die zijn waterdicht en in 1 nacht droog als hij heel vies is geworden in de blubber.
 
Mijn zoontje is net 1,5 geworden dus die is wel een stuk jonger maar zijn grote favoriet is een kinderbezempje. Daarmee gaat hij de hele tuin door. Verder speelt hij met zijn bal en met van die kleine oranje pylonnen. 
 
Ik heb onlangs via Marktplaats een glijbaan gekocht, daar kan mij. dochter van 21 maanden zich best even mee vermaken. Verder gewoon een bak met water en bekertjes. Ik trek vaak haar IELM-pak aan, dan blijven haar kleren schoon/droog.
 
Wij hebben een pak van IELM voor onze dochter. Dat gaat over de kleding heen. Ze kan zo lekker buiten gaan spelen zonder dat kleding kapot gaat. Daar zou ik mee beginnen ;)
 
Ik heb geen tuin, maar bij opa speelt de kleine graag met een gieter of een plantenspuit. 
Ze hadden een oude barbecue-tang liggen waarmee hij de gevallen appels kon oprapen en in een emmer kon weggooien. Het was eventjes oefenen, maar na 10 min ging het m goed af. 
Stoffer en blik om de bladeren op te ruimen. 
Parapluutje
Speelgoedhamer, een brede pot/bak met grond en dan takjes of stukjes hout in timmeren. 
Tipi/tentje of picknickkleed onder de tuintafel. 
Touwtje vastknopen aan het hek en daarmee slingeren. Daarna iets aan vastmaken zoals doekjes, knijpertjes, etc. 


Genoeg creatiefs, hopelijk kan je er wat mee, of wat nieuws verzinnen
 
Een schommel is volgens mij nog niet genoemd.
Zet je kind erin en je gaat er met een stoel voor of naast zitten. Met je voet kun je de schommel steeds duwen. Kind blij, mama kan zitten  ?
Mijn dochter vindt t heel leuk iig. 
 
Terug
Bovenaan