tips gezocht

Ik heb ook veel last van mijn onderrug. Ik moet voor mijn werk ook veel lopen en staan. IK heb nu een hele fijne buikband aangeschaft. Deze kun je met klittenband verstellen. Je doet het midden van de band in het holletje van je onderrug en maakt dan de band vast onderaan je buik. Dan heb je nog twee extra banden om hem strakker te maken. Ik wil hem niet teveel gebruiken, omdat je spieren van "lui" worden. Maar als ik moet werken of een drukke dag heb, dan is het echt ideaal. Het voorkomt vooral klachten, omdat je buik een stevig steuntje heeft.
Je kunt de band oa hier bestellen. En hij is gelukkig ook niet heel duur:

https://www.prettymum.nl/baby+in+je+buik/buikbanden/carriwell%3a+verstelbare+support+band

liefs

Hoi Linda,

Ook ik ben naar de fysio geweest, ben er 4 a 5 keer geweest en mij heeft het heel goed geholpen. Bij mij zat er een zenuw klem (kwam dus van mijn bekken af), zou woensdag weer moeten maar ben er zelfs zover vanaf dat ik die gewoon af ga zeggen.

Misschien een andere fysio zoeken dan waarmee je de niet zo prettige ervaring had! Succes meid!

Hi meid,

Ja vervelend is dat, maar een (bekken)fysio kan je wel verder helpen en wie weet van je klachten afhelpen! Zoals cs1983 ook zegt, mss een andere dan waarmee je ervaring hebt? Tis niet handig om iefeningen van n ander te doen want elke klacht heeft mss wel een andere oorzaak.

zou t sowieso iets rustiger aan doen en veel van houding veranderen; dus lopen / zitten / staan / liggen afwisselen en wellicht niet tillen. Of een warm bad en douche erbij maar dat doe je al.

Sterkte!

Groetjes Charlotte

Dat is vervelend. Er zijn hier al wat tips gegeven. Ik moet in mijn handjes knijpen want sinds weken ineens geen last meer van rug en bekken. Dit is volgens mij omdat ze hoger is gaan liggen. Succes met de tips hierboven, hoop echt voor je dat het verlichting brengt.

Terug
Bovenaan