Tips iemand?? Wij willen zwanger worden

Hallo, Je vroeg hoe oud ik ben ik ben 28. En zoals je kon lezen schreef ik dat het ook afhangt van je cyclus. Bij mij was die netjes 28 dagen maar ben toch uiteindelijk op dag 18 bevrucht dus dat is in de regel ook erg laat. Maar luister naar je eigen lichaam. Als je eenmaal in de medice molen komt dan leer je een heleboel.
Groetjes Marianne.
 
ik vraag me trouwens nog steeds af, of ik al vanaf die bloeding van 3 dagen kan uitrekenen, toen ik gestopt was met de pil (kan ik die wel beschouwen als menstruatie?)wanneer mijn eisprong er is..
 
Ik denk het eerlijk gezegd van niet.
Er wordt weleens gezegd dat je de maand nadat je gestopt bent met de pil, een iets grotere kans hebt om zwanger te worden. De oorzaak hiervan weten ze alleen niet.
Het enige lastige is, dat er dan moeiljker uit te rekenen wanneer je bevrucht bent. Hiervoor zul je dan een termijnecho voor krijgen (als je daadwerkelijk direct zwanger bent).
Maar dit lijkt mij geen reden om een maand te wachten, toch?
 
Ik denk dat je dat wel mee moet gaan rekenen. Je bent immers ongesteld geweest ook al was het maar drie dagen.
Ben nu zwanger van de tweede. Maar bij mijn eerste was ik ook gestopt en direkt zwanger. Dat de pil nog lang in je lichaam blijft is pure onzin. Ik was daarvoor ruim tien jaar aan de pil geweest en direkt na het stoppen zwanger.
In ieder geval ik wens je veel succes met het proberen.
Groetjes Marianne.
 
Terug
Bovenaan