tips kado's

Hallo allemaal,
Hier nog wat tips:
- kassa van Fisher Price
- dokterskoffertje (kan zijn oudere broer ook meedoen)
- knutselspulletjes zoals potloden, krijtjes, wasco en dergelijke
- klei
- en soms vraag ik ook praktische spullen al wordt dat nu hij 2 jaar wordt natuurlijk minder..... hij vindt een 'echt' kado natuurlijk veel leuker haha.
We hebben drie kinderen en dan heb je al snel veel speelgoed, maar toch vind ik dat bij een verjaardag kadootjes horen.... dus tja, dan maar afwisselen, zodat de kamer niet overvol staat met vanalles.
Veel plezier!
Groetjes, Noor

Hee hoi,

Ik had deze topic in november ofzo ook geopend, omdat ik ook niet wist wat we meneer moest geven of wat we moesten vragen. 25 Januari wordt hij 2 en we vieren het die zondag, maar ben helemaal blij met wat het uiteindelijke cadeau is geworden.

We ging opzoek naar een houten autogarage en dat bracht mijn man op een idee. Hij had nml toen hij 2 werd van zijn opa een zelf gemaakt boerderij gekregen. Deze hebben wij opgeknapt en daar krijgt hij playmobil dieren bij. Het idee vind ik gewoon leuk, dat mijn man heeft er mee gespeeld en dat straks zijn zoon er weer mee speelt. Nou ja, dat hopen we dan, hihi!

We hebben meerdere dieren besteld en de rest geeft geld en wij pakken die dieren dan in, zodat ze wel wat aan hem kunnen geven. van mijn ouders krijgt hij een 2de hands fiets. Ik heb er zin in!

Andere ideeen...
autogarage
knutselspullen
buiten speelgoed
lego voor als hij groter is
voorleesboek

Liefs Lientje

ook hier komt echt geen speelgoed meer in huis!!!
(uitzondering wat mn ouders,broer en zusje al maanden lang in huis hebben)

wij kopen een princessen dekbedovertrek voor haar grote bed. en ze krijgt een leuk bedragje op haar spaarrekening voor later.

das t voordeel dat ze het nog niet echt snappen he :p

liefs, do

Hier 4 kids, mijn huis peilt uit van het speelgoed!Onlangs een enorme berg met speelgoed weggebracht, naar soort van Leger des Heils.
Wist gewooniet meer waar ik 't kwijt moest...
Keukentjes, winkeltjes, loopauto, 2 kinderwagentjes en poppenbuggy's, poppenbedjes, poppenstapelbedjes, fietsjes, zandbak, ballenbak...pfff....en echt niet allemaal zelf gekocht!
Maar ik deed hier net wel een leuk idee op...een bijdrage voor een dierenuin abonnement!Wij gaan redelijk vaak naar Artis, dus zal eens kijken wat daar de kosten van zijn.Erg origineel!'
Groetjes Roos.

Roos,

Was een erg leuk idee, maar dacht ook huh, hier in het noorden zijn ze idd ook free...hihi! Wij nemen de volgende keer idd ook een abonnement, kan wel uit bij ons echt dierenliefhebbers!

Liefs Lientje

Ook hier al redelijk wat speelgoed.
Wij denken hier dan ook aan bonnen (om kleding vna te kopen) en verder eenvoudige maar leuke spulletjes als:
een boekje,
zwembandjes,
haarspulletjes.
Moet zeggen dat ik die kassa ook wel een leuk idee vind. Maar ik wil niet nog een item hebben waar niet mee gespeeld wordt...
Zoals nu met de houten speelkubus, of de puzzels.

Groetjes, Bianca

@ Suno, leuk om te lezen dat je ook ervaart dat wij het zo goed hebben en of mensen dan willen doneren aan een goed doel! (zie ook eens http://www.oxfamnovibpaktuit.nl/?gclid=CLeLy9z5rZ8CFUqF3godyBdX0g --> hebben wij als kraamcadeautjes voor Leah gevraagd, omda t we zeker met 4 kinderen alles al in overvloed hebben).

Ik vind het ook moeilijk om leuke cadeautjes te verzinnen voor Leah. Leah is wel helemaal gek met poppen. Puzzels, daar doet ze nog niet zoveel mee. Een houten treintje o.i.d. met blokken is ook erg leuk. Maar het grappige is dat het ene kind weer veel hier mee speelt en het andere kind weer met hele andere dingen speelt. De dingen die onze oudsten leuk vonden, vindt zij soms niet leuk en andersom ook.
Ik denk dat ik voor haar 2e verjaardag zo'n klein looptfietsje ga aanschaffen, maar eerst eens kijken hoe hoog die dingen zijn. En een klein poppenwagentje om buiten mee te wandelen......

Terug
Bovenaan