Ik wil het ook niet te ingewikkeld maken. Ik denk dat kinderen het zoieso al leuk vinden om bij een ander te spelen, dus wil ik de middag niet helemaal volplannen.
10 kinderen lijkt misschien wat veel, maar ik wil het juist thuis vieren, zodat ze er wat meer uit kan nodigen.
Als je ergens heen gaat, kunnen er altijd maar een paar mee en dat gaat bovendien ook boven mijn budget.
Ik zat te denken aan gewone oerhollandse spelletjes, zoals koekhappen en de stoelendans.
Cakejes versieren is ook erg leuk en ik zat te denken aan misschien een fotolijstje verven. Dan een groepsfoto maken, uitprinten en die kan dan in het lijstje mee naar huis.
ik vier het op een zaterdag, zodat papa ook thuis is, lijkt me handig om het niet in mijn eentje te doen.
Ze wil wat van playmobiel voor haar verjaardag en dat krijgt ze dan ook. Ik geef geen groot kado, omdat ze deze zomer al een nieuwe fiets heeft gehad. En straks komt sinterklaas ook weer en kerst.
Wat traktatie betreft, ga ik maar even neuzen op internet, daar staan wel goede ideeën op.
Maar het is allemaal wel een heel georganiseer zeg, vooral omdat de jongste in dezelfde week 1 wordt.
Ik begrijp dat jij een tweeling hebt?
Wel heel goed, denk ik, om dan ook apart een feestje te geven.
Nog meer ideeën zijn welkom.
Sil