tips knoeien fles?

hallo

heeft iemand een tip voor mij de kleine knoeit ontzettend met de fles laat het er aan alle kanten uit lopen maar niet altijd maar wel heel vaak ik heb de advent geprobeerd en heb nu de difrax fles maar het helpt niet iemand nog een idee? alles is welkom.

groetjes

hoi,

wat rot dat het er aan alle kanten uit loopt, het lijkt erop alsof het mondje van je baby te vol loopt dat ie het niet aan kan..
zowel de avent als de difrax gaan bij mijn dochter ook te snel...gevolg uit de mond lopen, veel terug geven en binnen 10 minuten soms binnen 5 min. de fles leeg.

de dodie fles met de 123 speen heeft dit probleem hier niet...netjes in der mond..gaat het te snel..even een standje terug...en keurig 10 a 15 minuten drinken...weinig mondjes terug...

we hadden deze fles vanaf het begin, op aanraden van het zh, toen ik van bv naar fv overstapte.
Later vond ik dat ze te lang over deze fles deed en soms zoog ie vacuum en meer ongemakken...
dus avent geprobeerd...werd helemaal niks...toen difrax....enorm spugen..allemaal veel te snel...weer terug naar de dodie....en  dat werkt toch het beste.
ons meisje is gewoon niet zon drinker...ze drinkt wel...maar altijd een beetje hannessen...een luie drinker...wil liever dat het vanzelf gaat..

succes ermee.
gr. bambi
mama van lois 10-07-08

Hoi hoi,

Mijn manneke heeft ook een tijdje gehad dat hij alles alles uit zijn mond liet lopen. Ik heb vier soorten flessen in huis, en hij deed het bij alle vier. Hier loste het op door hem rechter op te houden tijdens het voeden, en halverwege even een boertje te laten doen. Anders zou je nog een speen met een kleiner gaatje kunnen proberen.

Succes, Claudia

Jasmijn heeft er ook wel last van. Inderdaad alle flessen geprobeerd, maar dit helpt niet. Nu hebben we toch maar weer de difrax fles met 123 standen speen, gaat beter, maar nog niet helemaal. Aangezien een slab het niet allemaal kan opvangen en ze nog steeds natte shirts had, hebben we nu gewoon zo'n hydrofiel luier onder haar kin. Nu blijven tenminste haar kleren droog.
Succes !

Gr. Mamajo (mv Fiene en Jasmijn)

hoi

inmiddels de dodie fles ook geprobeerd maar werkt ook niet. welke speen heb je op de difrax fles dan? ik een gewone en de drie standen van de dodie past er niet op.

groetjes

Ik heb gewoon de Difrax 123 standen speen. De ene keert 'slobbert' ze meer dan de andere keer en we hebben het meestal op stand 2 staan.
De Dodie fles ken ik zelf niet. In ieder geval succes.
Groetjes mamajo

Hoi ik heb ook de difrax en mijn meisje knoeide ook zo erg, toen de dodie geprobeerd maar die zoog ze de hele tijd vacum. nu heb ik toch weer de difrax maar ik doe bij elke fles een lepeltje nutrix rijstebloem dan is de voeding iets dikker een knoeit ze niet meer.

groetjes nancy (Yara 29-08-08)

Is een 123speen dan ook voor melk te gebruiken? Ik dacht alleen voor pap. Heb nu nl een 1m speen van avent maar voor mijn idee is het alleen maar commercieel dat je bijna elke maand een andere speen nodig zou hebben. of heb ik het mis?

En over de bovenstaande vraag: helpt het niet als je de voeding indikt?

Terug
Bovenaan