tips knoeien fles?

Hoi ukke puk,

Je kunt het ook dikker maken met nutriton, dat is een spulletje dat ze al vanaf de eerste dag mogen hebben. Mijn mannetje is van 02-09, en die krijgt het al sinds hij een week oud is.... Ik doe wel de minimale hoeveelheid er in, omdat ik gewoon de kleinste speen blijf gebruiken. Met meer verdikkingsmiddel moet je naar een medium speen, en daarmee spuugt hij werkelijk alles in een keer weer terug...

de 123 speen van difrax en dodie zijn voor gewone fv en niet speciaal voor pap, die van avent geloof ik wel..
dat de dodie vacuum zuigt komt omdat ie dan te strak dicht zit..wij hebben dat probleem ook gehad en moeten best klooien om hem losser te draaien zonder dat ie lekt..
verder gaan alle flessen en spenen te snel...dus blijf maar hangen op de dodie...soms doen we een schepje rijstebloem erbij en dan moet ze die met de difrax fles en gewone small speen , want de dodie krijgt die niet weggezogen...ach zo is het elke keer wat...heb hier een dozijn flessen en is echt ff zoeken soms wat het beste werkt...je zou met 2 maanden naar een andere speen moeten, nou echt niet...als mijn dochter 4 maanden is dan zit ze nog op de kleinste maat....het verschilt ook erg per baby natuurlijk..je moet zoiezo om de 6 wk je spenen vernieuwen....dus kan je nog een zoeken wat het beste past bij je kleintje...

succes..

gr. bambi
mama van lois 10-07-08

hallo

de drie standen speen van de difrax kan ik nergens vinden waar hebben jullie die gekocht?
en die rijstebloem mag dat dan wel als ze nog zo jong zijn ik weet dat namelijk niet zo goed, en ja die nutriton is toch johannesbroodpitmeel? dit had ik namelijk ook op het buro gevraagd en die zeiden het wordt pas dik in de maag, nou nu weet ik dat dat niet zi os na mijn mening want ik werk in de kinderopvang en heb kids die dat ook krijgen nou de speen zit telkens verstopt dus wordt het wel dik in de fles toch? ik ga vanmiddag effe na de winkel om dat te halen. maar ik zou ook graag willen weten of de rijstebloem mag.

groetjes

hallo

nou ik moet niet te hard schreeuwen maar sinds gister gebruik ik johannesbroodpitmeel en mijn kereltje heeft nog niet weer geknoeid yes yes. alleen kan hij er ook last van krijgen hij is vandaag heel onrustig en komt haast niet in slaap even slapen en wordt dan door dat hij druk is weer wakker.

groetjes

Terug
Bovenaan