<p>Ons meisje is 1jaar en 1 maand.. Maar ze slaapt echt belabberd... </p><p>Ze doet nog 2 dutjes rond 10:00/10:30 slaapt ze 30 min. En rond 13:30/14:00 weer een dutje van 30 min. Ze gaat dan rond 19:00 savonds naar bed. Maar savonds en snachts word ze gewoon echt 10 keer wakker pff.. Begint me een beetje op te breken. Ze slaapt overdag al zo weinig dat ik ook niet bij kan tanken. En dan savonds ook elke keer naar boven. Ik blijf op en neer lopen. Wil ook wel gewoon de avond voor mezelf hebben. Ipv dat ik de halve avonden boven zit bij der. Ze slaapt nog bij ons op de slaapkamer on haar ledikant...</p><p>Heb ook geprobeerd om naar 1 slaapje te gaan. Soms lukt dat... Maar soms ook gewoon echt niet.... D0e ze dan rond 12:00 naar bed.. Maar word dan 12:30 weer wakker... Nou en dan moe ik rekken tot 19:00.. Dat is geen pretje ?... Iemand tips?</p><p>Heb zelfs een sleepyhead grand gekocht voor der. Zodat ze misschien wat beter gaat slapen. De 1e nacht ging goed... Maar daarna werd het steeds weer minder. Ze is altijd al een slechte slaper geweest... Maar dacht juist dat dat steeds beter zou worden. Ze word van ieder wiswasje wakker... Kan der ook niet wakker wegleggen. Ja dan moet ik haar handje vasthouden en na een tijdje valt ze in slaap. Maar dan moet ik de kamer nog uit zien te komen? zodra ze me al weghoort gaan dan begint de ellende ??... </p>