Tips naar bed brengen(baby 8weken)

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Mijn dochtertje is nu 8 weken oud en vroeg me af of iemand tips heeft hoe ik haar rond 19.00-20.00 in bed krijg zodat ze gaat slapen. Ze krijst als ze merkt dat ze er in ligt, ‘s nachts als wij ook gaan slapen is het meestal geen probleem. Ze krijgt om 23.30-00.00 het flesje en dan valt ze vrij snel in slaap maar om 19.00-20.00 wil ze niet in haar bedje slapen. Eenmaal als ik haar oppak is ze rustig.</p><p> </p><p>Heeft iemand tips?</p><p> </p>

Lekker bij je houden tot jullie ook gaan slapen. Je baby is nog heel klein en heeft behoefte aan geborgenheid. Het om 7 of 8 uur gaan slapen, komt vanzelf!

Wij hebben het ook geprobeerd. De ene baby pikt het sneller dan de andere baby. Vaak vanaf een maand of 3,5-4 gaan ze het al iets meer accepteren. Gewoon af en toe proberen. Ik dacht dat het nooit zou gaan en nu zonder te mompelen. 

Precies die van ons wilt het ook niet en is 3 weken oud wel verschil maar merk als ik naar bed gaat hij ook gaat, dus ook als ik om 8 uur naast ligt dar hij ook slaapt , wat wij nu doen is lekker douche of in bad flesje hij sliep meteen niet alles  maar met ons

Die van ons is 4 maanden en het lukt ons nu pas. We vinden het ook wel gezellig als ze beneden ligt. Ze slaap dan in de box of in het nestje en brengen haar naar bed als wij ook naarbed gaan

Ik had dit ook met mijn dochter toen ze zoveel weken was, ze is nu 4 maanden. het gaat vanzelf over. Ze slaapt nu van 8 tot ongeveer 7 uur 

Met een maand of 3/4 ging ze zelf rond half 8 gapen en in haar ogen wrijven, sindsdien ligt ze elke avond rond die tijd in bed. Daarvoor lag ze ‘s avonds op mijn borst en gingen we min of meer tegelijk naar bed. Niet teveel druk om maken, komt vanzelf!

Aah dankjewel voor de reacties. 

Dan kan ik dat inderdaad een beetje los laten en zal het vanzelf komen. 
‘s Nachts slaapt ze perfect van 00.00 tot 07.00 dus daar mag ik dan echt niet over klagen. 

Terug
Bovenaan