Tips om op linkerzij te leren slapen

Ja haha ik hoopte dat ik de slapeloze nachten nog even iets verder voor me uit kon schuiven in de zwangerschap ?


Grappig dat er zoveel gemengde ervaringen zijn over het voedingskussen! Ik ging er eigenlijk steeds vanuit dat dit de uitkomst was voor iedere zwangere vrouw (is natuurlijk idd niet zo), maar ik lees dat ik niet de enige ben die het (nog) niet ideaal vind.

En idd, ik hoef me natuurlijk niet perse te focussen op mijn linkerzij! Ik las dat dat het beste is, dus bedacht me dat als ik dan toch een nieuwe slaaphouding wil gaan aanleren, dan maar links. Maar misschien moet ik in eerste instantie dat iets meer loslaten en proberen überhaupt in slaap te komen ?‍♀️
 
Ik heb via marktplaats een Babymoov dreambelt gekocht, al was dat vooral handig in de laatste 2 maanden.. succes en ik hoop dat je een oplossing vindt!
 
Ik denk dat het heel erg afhangt van welk voedingskussen je hebt. Maar het is net als hoofdkussens: de ene vind je fijner dan de andere.

Je kunt van het voedingskussen een soort donut maken en met de buik in de opening gaan liggen. Dan kun je toch even op de buik slapen. Werkt ook bij massages?
 
Wolkjes, ik heb hier over na zitten denken! ?

Ik heb een xxl kussen, in een U vorm, met schuimkorreltjes erin. Opzich een heel fijn ding hoor, en ik denk dat ik hem straks als ik verder ben ook echt wel meer zal gebruiken.
 
Terug
Bovenaan