Tips om sneller zwanger te worden?

Hahaha Preggers. Leuk om te lezen! Een valentijns-carnaknalbaby!Je moet jezelf denk ik ook niet teveel onthouden... en gek maken. Maar gewoon doorgaan met leven en dan is het een extra grote verrassing denk ik. Soms zit alleen wel eens in mijn hoofd als ik dan wéér ongesteld ben: er zal toch niks mis zijn met mij? Je weet het maar nooit... 

Ik snap je helemaal! En ookal waren we de eerste 2 maanden er nog helemaal niet mee bezig...ik was dan ook beetje down hoor als ik mijn periode kreeg! En 3de maand dus wel meer gedaan, focus erop.. maar toch mn periode..dan word je daar toch beetje angstig van; wat als het niet lukt? Meteen daarna was het raak bij ons, maar bij een ander duurt het 6 maanden, of een jaar..Pas als ik na 6 maanden nog niet was dan had ik 'obsessed' geworden en apps erbij gepakt, dokters advies gevraagd, benen omhoog etcetc. ? Hahah. dus voor nu nog 4 maandjes relax, focus op het plezier en paar x meer plezier tijdens je speciale 3 dagen ? goodluck, hoop snel te lezen dat je misselijk bent ?

Vooral vrijen als je zin hebt! Rond je eisprong heb je extra veel zin om te vrijen. Je lichaam heeft dat goed geregeld. Dus vooral proberen los te laten en van elkaar genieten! Ik ben 3 x in de derde ronde zwanger geraakt. Ik heb 1keer ovulatie test gedaan, maar dat vond ik absoluut niet bevorderlijk voor het plezier in het vrijen. Ik snap heel goed dat het elke keer een teleurstelling is als je toch ongesteld wordt, want je wilt het zo graag! Heel veel succes en geniet van elkaar

Weet je wanneer je ovuleert?
Ik heb geen ovulatie testen gedaan maar een gemiddelde cyclus gevolgd van een kalender van internet. In die periode het 2 keer doen maar geniet vooral!
Ik let wel erg op de wijntjes en cafeïne. Tussen ovulatie en NOD geen wijn gedronken en weinig koffie. 
Ik had mezelf een lekker wijntje beloofd als ik niet zwanger zou zijn.  Die heb ik nooit gehad haha.  
Vrienden van ons hebben zich zelf een vakantie belooft als het niet lukte. Kan je uiteraard niet elke maand doen. ;-)  maar geeft je wel iets positiefs om naar uit te kijken. 

Ik heb geen ovulatie testen gedaan maar een gemiddelde cyclus gevolgd van een kalender van internet. In die periode het 2 keer doen maar geniet vooral!
Ik let wel erg op de wijntjes en cafeïne. Tussen ovulatie en NOD geen wijn gedronken en weinig koffie. 
Ik had mezelf een lekker wijntje beloofd als ik niet zwanger zou zijn.  Die heb ik nooit gehad haha.  
Vrienden van ons hebben zich zelf een vakantie belooft als het niet lukte. Kan je uiteraard niet elke maand doen. ;-)  maar geeft je wel iets positiefs om naar uit te kijken. 

Precies wat Christaa zegt er niet teveel mee bezig zijn. Ik ben nu al 2 jaar gestopt we probeerde het echt een anderhalf jaar maar hebben het naast ons neer gelegd. Nu ben ik opeens zwanger in een halfjaar door er geen focus op te leggen. 
En naast alle tips die de meiden hier boven gegeven hebben zorg ervoor dat je naast de vitamine gezond en genoeg eet en zeker genoeg beweegt. 
Ook niet roken, alcohol drinken of drugs gebruiken ;) 

Wat christaa zegt hielp bij mij ook. Mijn huisarts adviseerde ook: niet er te veel mee bezig zijn en lekker genieten. Heel gek maar heeft echt geholpen. Ik denk dat die stress (van ovulatie testen, angst om ongesteld te worden enz) toch erg slecht is als je zwanger wil worden. Succes!

Terug
Bovenaan