TIps om tegen de warmte te kunnen??

Hebben jullie het ook allemaal weer zo warm? Ik ben 37 + 2 dagen zwanger en ik ben het echt zat. Ik zou heel graag in een koel bad willen gaan zitten, maar dat mag vanwege een blaasonsteking... dus afkoelen lukt niet. Ik heb er intense harde buiken van.

Hoe gaan jullie er nu mee om? Mijn voeten en enkels zijn ook sinds gisteren enorme klompen geworden... ik voel me alles behalve lekker... blegh

Hoi Saskiasas,
Zie net je bericht, waarom mag je met een blaasontsteking niet in bad zitten? Klopt dat wel? Ik heb jarenlang heel veel blaasontstekingen gehad en ging dan juist altijd in bad zitten, dan ontspande mijn blaas en (beetje vies) kon ik in bad goed uitplassen, zodat de bacterieen eerder uit mijn blaas waren. Als je vliezen niet gebroken zijn, kunnen de bacterien toch niet bij je baby komen? Ik zou het juist wel doen, lekker! Ik baal dat ik geen bad heb!
Groetjes!

Hoi Nanna, de infectie mag niet overslaan naar de baarmoedermond, want dat kan weeën opwekken, tenminste zo had ik begrepen... als ik het mis heb, hoor ik het graag... want ik snak echt naar een bad!

Pffffffffffff, de tijd dat ik enkels had is ook verdwenen!

Saskia, met een blaasontsteking mag je echt in bad hoor!
Heb nog nooit gehoord dat het anders zou zijn!
Als je echt twijfelt even overleggen met je VK maar ik heb er nog nooit van gehoord..........
Het zou zo jammer zijn als je je dit ontzegt want het blijft nog wel eventjes zo.........

Ga morgen idd lekker met de voeten in emmers en onder de parasol ermee!
Heb trouwens vanaf 4 maanden een gigantisch slaapprobleem (meer dan 3 uur per nacht haal ik niet) maar de afgelopen nachten heb ik als een roosje geslapen............tenminste, voor mijn doen!

Hou vol meiden, hou vol!!! Als het zo doorgaat kunnen we tegen onze kindjes zeggen dat ze in een heel hete zomer zijn geboren, heeft ook wel wat toch?? (ach, je moet er iets van maken, hahahaha!!!)

Kus Rimke
Precies 35 weken vandaag.

pfff wou dat ik een oplossing had..ben vandaag 39wkn precies en heb me vandaag 2 maal gedouht om een beetje af te koelen, manlief was de auto aan het wassen en ik heb erbij gezeten met de tuinslang op mijn voeten (en soms de slag omhoog even de slang open en dan dicht en dan voelt het net of er een koele zomerse bui op je neerdaalt....heeeeeeerlijk hahaha

Groetjes Veronique

Hoi meiden,

Veel succes weer vandaag. Ik was gisteravond wel blij met de verkoelende onweersbuien! Gelukkig slaap ik nog gewoon goed en heb ik vanochtend lekker wat uit kunnen slapen (zoontje logeert bij opa en oma).

Groetjes,
Susan

hahahaha, daar gaan we weer..............
En het blijft zo te lezen de hele week zo.............
(woon dus in gelderland dus we kunnen het altijd met een paar graden extra doen..........zucht!!!!)

Ga mijn emmertjes vullen, mijn tijdschriften pakken en onder de parasol zitten.......

Fijne dag allemaal!

Terug
Bovenaan