Tips om weeën op te wekken ???

Ben nu 40+5 en goed zat. IK WIL MIJN BABY !!!!!

Dit weekend heeft mijn lievelings verloskundige dienst en ik hoop echt dat ik ga bevallen. Maar schiet niet op hier. Eergisteren voorweeën gehad. Heb nu 1cm ontsluiting en de baarmoedermond is zacht, dus ik ben er klaar voor, het wil alleen niet beginnen. Mijn verloskundige wil misschien morgen even langskomen om me te strippen maar dat is niet zeker.

Heeft iemand tips hoe ik zelf de bevalling kan opwekken ????

Groetjes Jeanine
 
seks schijnt te kunnen helpen.
en anders wonderolie, raak je meteen erg aan de diarree, maar mijn verloskundige zei dat het ook weeen kan opwekken.
maar of het allemaal echt werkt? ik denk zelf dat de baby pas komt als jij en je baby er echt klaar voor zijn
 
er is weer iets meer hoop. Heb net een deel van de slijmprop verloren. herken het doorzichtige, plakkerige spul van de eerste bevalling.
Bij de eerste had ik vrijdag de slijmprop verloren en zondag ochtend begonnen de weeën. Hopelijk nu ook weer ... of iets sneller natuurlijk.
 
h meiden, veel trap op en af hielp bij mij hel goed veel lopen, en sex ja pas na dat je vliezen breken niet doen wegen infectie gevaar, warme douche helpt ook goed,

bij mij duurde het heel lang voordat ze goed op gang kwmaen ze kwamen dan om het uur dan om het kwartier dan om de 4 minutn dus echt heel schommelend pfff was dat vermoeiend zeg 24 uur zo mee dor gekachelt , warme douche lopen op het balkon, trap op en af, nou uit uit eindelijk werdt ik overstuur en kwam de verloskundig bleek ik al 8 cm ontsluiting tehebben, en ze kwamen nog niet regelmatig hahaha, dus ja alles kan.

s6 meid en hoop dat het snel gaat gebeuren.
 
Terug
Bovenaan