Tips om weeën op te wekken ???

ben al de hele week grote rondjes met de hond aan het lopen. Net ook weer een uurtje gewandeld.
Ga dadelijk een lange warme douche nemen !
Dat trap op en af lijkt wel makkelijk maar ook zo vermoeiend !!! Maar houd de opties in mijn achterhoofd. Mocht het de weeën niet opwekken is het altijd goed voor mijn conditie, hi hi hi.
Morgen anders ook maar ananas gaan halen en zo.
En vanavond mijn man zo gek krijgen dat hij nog een keertje sex wil hebben, hi hi hi.
we proberen gewoon alles.

Is eigenlijk wel gek : sta je te wachten en zelfs te hopen en op te wekken van ....... pijn ?!?!
ja ja, wat zijn wij vrouwen toch raar
 
hihi jeanine,
ja rare menssen, vrouwen.
Nou ja lopen, trap op en af, nee hoor bij mij werkt het echt niet. En sex... nee heeft ook niet geholpen, maar man durft niet meer nu dus dat gaat hem ook niet worden.
 
Kan is nog seks hebben tijdens de zwangerschap?
Het kan alleen niet als je bloedverlies uit de vagina, pijn, gebroken vliezen of gevorderde ontsluiting hebt.
ff opgezocht op google
 
Hoi,

ik was bij mijn eerste zwangerschap ook overtijd en heb toen vanalles geprobeerd van annanas tot trappelopen. Terwijl ik me slijmprop al was verlorren en 2 cm onsluiting had moest ik uiteindelijk nog 2 keer ingeleid worden en is ze met 16 dagen overtijd geboren.
 
Terug
Bovenaan