Tips slaapzak

<p>Hoi hoi,</p><p>Onze zoon slaapt vanaf zijn geboorte ingebakerd en we zijn er onlangs achter gekomen dat hij de doek niet meer nodig heeft. Hij is nu 4 maanden. Nu ben ik op zoek naar een goede slaapzak (liefst 4 seizoenen) (ik ben een groentje als het gaat om slaapzakken) Zijn er mensen die ervaringen hebben met een goede slaapzak? Ik heb er het liefst een waar hij gelijk in kan en in ieder geval een paar maanden in kan groeien.. </p><p>Bedankt alvast voor de tips</p>

Wij hebben een purflo slaapzak, heel fijn. Onze dochter van zes maanden zweet, het is een hele fijne stof binnenin. Het is volgens mij geen vier seizoenen slaapzak. Je kunt wel de armpjes er wel van af ritsen. Voor de hele warme dagen heb ik de lodger slaapzak van hydrofiel stof. Ook zeker een aanrader. 

De slaapzakjes heb ik via marktplaats gekocht en zien er nog goed uit, misschien is dat ook nog een tipje.

Die van Hema zijn heel fijn. Zelf heb ik er 1 in de aanbieding gescoord bij Prenatal. Ik zou jezelf niet te zeer op kosten jagen :) wel even kijken naar de warmte kwalificatie, of die niet te warm (of te koud) is voor de periode waarin je hem wilt gebruiken. 

Die van Hema zijn heel fijn. Zelf heb ik er 1 in de aanbieding gescoord bij Prenatal. Ik zou jezelf niet te zeer op kosten jagen :) wel even kijken naar de warmte kwalificatie, of die niet te warm (of te koud) is voor de periode waarin je hem wilt gebruiken. 

Voor mij is er maar 1 slaapzak en dat is de Puckababy. Ze zijn niet goedkoop, maar mijn kids slapen er zo goed in. Ik zou gelijk voor de 4-seizoenen gaan. De onderkant kan je terugklappen zodat ie kleiner wordt. Ze kunnen daarin tot 2, 2 1/2 jaar.

Ik gebruik op 't moment 2 hydrofiele slaapzakken. Een van prenatal en de ander van kruidvat. Het zijn geen 4 seizoenen slaapzakken, maar voor nu (met deze wisselende temperaturen) erg prettig! Deze winter/lente heb ik er 1 van Hema gebruikt waar je de mouwen af kunt ritsen. 

[quote quote=10234150]Voor mij is er maar 1 slaapzak en dat is de Puckababy. Ze zijn niet goedkoop, maar mijn kids slapen er zo goed in. Ik zou gelijk voor de 4-seizoenen gaan. De onderkant kan je terugklappen zodat ie kleiner wordt. Ze kunnen daarin tot 2, 2 1/2 jaar.[/quote]
Even oprechte interesse, wat is het verschil met een puckababy slaapzak tov andere slaapzakken?

Hier ook Puckababy 4 seizoenen nooit meer anders me zoon heeft er 2.5 jaar in geslapen en ik schuif ze door naar me dochter. Kwaliteit is gewoon heel goed en je bent voor 2 jaar klaar heb er voor evt. Ongelukjes. Het is een investering maar elk seizoen een nieuwe maat slaapzak is ook duur.. 

Terug
Bovenaan