Tips slaapzak

Puckababy!
Wij hebben de kleine eerst in de new born bags vehad en hij jeeft nu de 4 seizoenen van puckababy. Ideaal, alle seizoenen in 1 slaapzak en deze groeit mee. Voor die 100 euro kan je niet voor 3jaar aan slaapzakken kopen.

Hier ook een Puckababy, alleen kon onze dochter er pas vanaf 7 maanden in omdat het hoofdgat redelijk groot is.

Van de Hema vind ik ook hele fijne slaapzakken alleen daarbij ook een best groot gat voor het hoofd.
Prenatal heeft slaapzakken met een klein gat voor het hoofd.

Is dus allemaal ook afhankelijk of je kleine een lekker dik koppie heeft of wat minder :)

Onze dochter heeft het snel warm en ligt nu in een hydrofielslaapzak van Kruidvat met alleen een romper lange mouw. Ze ligt trouwens zonder deken omdat ze 11 maanden is.
Voor nu is een gevoerde slaapzak nog niet nodig, dat is echt heel warm.
Neem je kleine even mee naar de winkel en kijk naar de opening voor het hoofd. Je kunt dan wellicht ook een maat groter pakken zodat hij er langer in past.

Ik heb 4 seizoen van Jollein een groene en een grijze hadden ze en betaalbaar 25 euro.
Hij is ontzettend fijn! En het hele jaar te gebruiken! Bij mamaloes babysjop besteld.

Hier zijn wij fan van de slaapzakken van lodger. Hier een meisje met een klein hoofdje, dus de meeste slaapzakken zijn al snel te groot. Ook vind ik het fijn dat de slaapzakken smal vallen. 

Terug
Bovenaan