Tips tegen door lekken

Hai dames! Ik ben opzoek naar de gouden tip. Onze kleine meid van 4 maanden lekt nu bijna elke nacht door. Ze weegt ruim 6 kilo en zit dus qua maatje goed bij luier 3. De kruidvat luiers die ik normaal gebruik trekken de nacht niet. Nu pampers baby dry geprobeerd, die 12 uur droog garanderen, halen het ook niet. Ze slaapt door en om haar nou ‘s nachts uit bed te halen voor een schone luier lijkt mij niet de bedoeling. Om 22:00 uur krijgt ze nog een schone luier en een fles, en 6:30 zijn we nat.
Kan ik iets van extra inleggers gebruiken?

Wat heeft ze verder aan? Rompers die aan de kleine kant zijn zorgen ook voor doorlekken. Ik herken het verder wel hoor. Wij gebruiken pampers harmonie en daarmee hebben we dat probleem niet als we de luier echt goed aan doen, dus zorgen dat alle randjes naar buiten staan en bij de rug de luier zo hoog mogelijk. We hebben wel een periode gehad dat ze s nachts zoveel moest plassen dat toch haar beentje nat was. 

Meestal is de oplossing een grotere maat luier. Maat 4 is er ook in 4+ deze is niet groter dan maat 4 maar kan meer vocht opnemen.

Hoi.
Wij hadden het met pampers dat hij doorlekte. Met kruidvat merk juist niet. Wel de oud&vertrouwd, die nieuwe variant deed t ook netniet.
Verder maatje groter proberen en idd een ruimere romper.
Suc6!

Wij hebben wasbare nachtluiers en die hebben nog nooit gelekt. Op vakantie gebruiken we wel wegwerp en dan kies ik voor de nacht idd 1 maat groter. Tenzij ze echt net in een nieuwe maat zat. Ook nooit lekken gehad. 

Wij deden een tijdje 2 luiers om, de eerste gewoon, de andere achterstevoren, met de achterkant voor dus. Werkte goed en was al snel niet meer nodig! 

Terug
Bovenaan