Tips tegen door lekken

Onze dame van nu twee en een half heeft dit ook al tijden.

Ze is echt een nachtplasser en geen luier absorbeert voldoende.
We hebben nu twee over elkaar en in de binnenste prikken/ knippen we gaatjes zodat hij kan doorlekken naar de buitenste luier.
Het gaat wisselend.

Ik heb een wasbare incontinentie mat in bed liggen voor het doorlekken zodat ik niet elke keer het bed volledig nat heb.

Hoop dat er een bruikbare tip ergens tussen zit.

Luierbroekjes kunnen misschien helpen. Deze hebben een elastische tailleband. Zitten ook veel fijner. Je hebt de nappy pants van pampers. Hier werken ze perfect. Of anders een maatje groter luier voor alleen in de nachten.

Bedankt voor jullie reacties! Nooit geweten dat een te strakke romper kan bijdragen aan doorlekken. Ze zit nu in kledingmaat 62 en draagt rompers 62/68 dus dat lijkt mij niet het probleem.
De afgelopen nachten heb ik een maatje groter luierbroekje Over haar ‘gewone’ luier gedaan, en we zijn droog. Maar dit is wel heel veel luier zegmaar.
Ik lees veel berichten over een maatje groter voor de nacht, maar maatje 4 is vanaf 8 a 9 kilo. Krijg ik dan niet juist lekkage omdat de luier eigenlijk te groot is voor haar? Ze weegt nu 6,5.

Hoi, wij zweren vanaf het begin bij Pampers premium protection. Zodra de kleine begon door te lekken, gingen we voor de nacht naar een maat groter. Ze zijn wat duurder, maar we kopen ze altijd in de aanbieding. Overdag krijgt ie luiers van de Lidl, dus dat compenseert en die zijn voor overdag prima. Bijna nooit lekkage gehad met de Pampers. De ene luier werkt wel beter voor het ene kindje en voor een ander weer niet. Blijft een beetje proberen dus.

Terug
Bovenaan