Tips tegen misselijkheid

Wat rot he die misselijkheid. Ik had HG en ben drie keer een week in het zh opgenomen met ernstige uitdroging. Er bleef geen slokje water zitten. Wat hielp? Niks. Ook geen medicatie. Ik kon soms niet eens praten of ik moest al overgeven. Gember (verse) vond ik heel scherp in mn maag. Deed bijna zeer.
op een gegeven moment ontdekte ik dat chocomel bleef zitten. Moet er nu niet meer aan denken. Maar daar heb ik weken op geleefd. Vettige dingen worden afgeraden maar soms kan het helpen. Het is echt zoeken voor jezelf wat blijft zitten. Probeer dingen uit. Denk outside the box. Ook dingen die je normaal nooit eet of drinkt. Je hormonen maken een heel ander persoon van je. Ook je smaak is niet van jezelf ?
succes. Meestal is het na t eerste trimester over. Hou vol! Lijkt lang te duren maar hou vol!

Hoi hoi ja mn vriend had toen de assistente gebeld dat ik emasafene wilde en het lag diezelfde middag al klaar bij de apotheek
ben dus niet eens op afspraak geweest, een telefoontje en mn wereld werd weer zonniger!
ik zou het meteen vandaag nog regelen meid, echt waar je zult er zo blij mee zijn! Je hebt trouwens ook nog SEA bands, te koop bij sowieso etos, dat zijn armbandjes met een balletje erin wat op je polsen drukt ofzo waardoor de misselijkheid ook wat af kan nemen. Wordt ook gebruitk bij reisziekte en chemo patienten.
die droeg ik ook nog wel eens. 

Hoi Leone,

Hier ook de eerste 15 weken behoorlijk misselijk geweest, voornamelijk 's ochtends en na het avondeten. Ik ben vrij snel door de HA op de Emesafene gezet omdat ik tegen uitdroging aan kwam te zitten (water voelde al als een steen in mijn maag aan) en dit hielp, zoals hierboven ook al genoemd, de scherpe kantjes eraf te halen.

De misselijkheid ging niet helemaal weg, maar kon tenminste werken... Daarnaast regelmatig kleine beetjes eten.

Ik was gek van chocomel, komkommer en Nibbit chips (nu overigens totaal niet meer xD).

Veel succes! En idd, gewoon even je dokter bellen ;)

Bedankt voor alle tips! 
Heb gembercapsules besteld omdat de VK dat als tip gaf. 
Ik wilde de dokter bellen totdat er onverwacht iemamd aan de deur stond, morgen nog maar een poging na het werk.

Vanmorgen een krackertje gegeten die er direct weer uitkwam, de rest binnen weten te houden, maar het smaakt gewoon allemaal niet.. 
@emsieB: ik kan de hele dag wel pringles eten ipv nibbit chips haha. Ik zorg dat ik alles binnenkrijg en geef er dan wel aan toe, omdat ik het binnenhou, lekker vind, en mijn bloeddruk heel laag is, dus een beetje zout kan ook geen kwaad. 

Terug
Bovenaan