tips tegen misselijkheid??

Wat je wel moet doen weet ik dan niet zo zeker, maar wat je niet moet doen weet ik wel!!!

Ontwijk vet en chocola zolang je misselijk bent... Ook zure dingen willen de misselijkheid verergeren.... Koffie is niet zo geslaagd, en verder een lege maag! Kortom Altijd iets van crackers / biscuitjes in je tas of in je buurt.... (kom je ook niet van aan)
Ik begon elke ochtend met 3 buiscuitjes en dan na half uurtje een broodje.... Daardoor kon ik het beter verdragen.... Vorige week heel erg misselijk geweest steeds, nu zo goed als over, behalve als ik inderdaad een lege maag krijg....

Voor mn warme maaltijd aan neem ik ook iets lichts.... Puur preventief.
SUcces!!!

Ik heb er gelukkig geen last meer van. Ben wel misselijk geweest! Bij mij hielp gele vla! Daar begon ik mijn dag mee! 2 eetlepels en dan was mijn misselijkheid echt een stuk minder!
Veel sterkte iedereen en over een maandje ziet de wereld er heel anders uit hè!
Liefs

Pffff echt vervelend idd die misselijkheid. helaas zelf ook heel veel last van.
Wat bij mij wil helpen is pepermuntthee, gember en de acupressuur polsbandjes. Ook bij huisarts medicijnen gevraagd.
Vaak eten en kleine beetjes. Zoet beleg wil ook helpen, beschuitje met aardbei jam bijv.
Hoop dat je je snel beter voelt.
Lfs

Ook ik heb ervaring met die misselijkheid.. Verschrikkelijk vond ik het! Het begon bij mij met alleen misselijkheid, tot ik op het laatst echt niets meer kon binnenhouden wat ik at of dronk! 4 kilo afgevallen..
Wat voelde ik me naar...
Dieptepunt bij mij was dat ik tijdens mijn werk (thuiszorg) tussen 2 cliënten door op de parkeerplaats in mijn auto in een emmertje zat te spugen!
Ben toen gelijk doorgereden naar de huisarts en om medicijnen gevraagd. Ik heb nu zetpillen voor de nacht, en ik moet zeggen, die werken fantastisch! Heb nu al 5 dagen achtereen niet meer overgegeven en voel me stuk beter daardoor.
Ik was ook echt chagrijnig en depressief op het laatst omdat je je zo rot voelt ervan. Bleh..
Gelukkig nu dus een stuk beter..
Dus als ik je een tip mag geven: Emesafene (is er ook in tabletvorm). Helpt ook echt als je alleen last hebt van misselijkheid.

Sterkte meis..

Liefs

Terug
Bovenaan