Tips tegen zware vermoeidheid

<p>Hoi dames,</p><p>ik ben 7 weken zwanger en zo ontzettend moe....  Ik sta 5 dagen voor de klas en zoals jullie misschien wel weten is dit een heel onrustige tijd. Daar stel ik mij altijd op in. Even op de automatische piloot en in kerstvakantie bijkomen. Maar nu heb ik om 13.00 uur al het gevoel alsof het bedtijd is?. Als ik thuis ben, heb ik nergens meer zin in, terwijl ik graag sport. De weekenden gebruik ik om bij te komen. Maar 1 afspraak ingepland in het weekend. </p><p>Heeft iemand tips om de vermoeidheid tegen te gaan?</p>

Bij mij hielpen ijzer capsules goed , gewoon te halen bij de DA strong iron hete het geloof ik ( biologisch ook) werd aangeraden door mijn verloskundige en voelde me na een week echt fitter. En als je het in neemt met een bruistables vitamine C word het nog beter op genomen door het lichaam, en goed voor je weerstand ook nog ☺️

İjzer en vit D laten testen! En gewoon toegeven aan de vermoeidheid.. Slaap op tijd en doe zo nodig een dutje na werk, ik had er ook rond 6 weken tot week 16 veel last van!

İjzer en vit D laten testen! En gewoon toegeven aan de vermoeidheid.. Slaap op tijd en doe zo nodig een dutje na werk, ik had er ook rond 6 weken tot week 16 veel last van!

De tips van hierboven zijn opzich zeker goed, al moet je je ook realiseren dat het er gewoon bij hoort. Je lijft is enorm druk met andere dingen, jouw dagelijkse routine kan daar best wel te zwaar voor zijn. Zelf sta ik ook voor de klas en was ik erg blij dat mijn "vermoeide periode" in de zomervakantie viel. Ik kon de hele dag wel slapen toen...

Terug
Bovenaan