Hoi allemaal,
Binnenkort gaan wij met onze dan 6,5 maanden oude zoon op vakantie. We gaan met het vliegtuig. Ik neem de kinderwagen en de draagzak voor hem mee. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar extra tips van mamas die eerder met een baby gereisd hebben. Waar ik tot nu toe aan gedacht heb (naast de standaard dingen) is
- hoes voor de kinderwagen gezien deze met ruimbagage meegaat
- groente en fruit potjes vanuit thuis meebrengen
- baby laten drinken bij opstijgen en landen
- voldoende bescherming voor de zon! Ik wil een goede en fijne zonnebrand crème, is er eentje die jullie aanraden?
- zijn er truitjes voor baby's die het zonlicht blokkeren? Zodat hij minder snel verbrand?
- zwemluiers
- kinderparacetamol
- vaccinaties heb ik gecheckt bij ggd, zijn geen extra nodig
Alle tips zijn welkom!! Voor zowel de vliegreis als de vakantie zelf
Binnenkort gaan wij met onze dan 6,5 maanden oude zoon op vakantie. We gaan met het vliegtuig. Ik neem de kinderwagen en de draagzak voor hem mee. Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar extra tips van mamas die eerder met een baby gereisd hebben. Waar ik tot nu toe aan gedacht heb (naast de standaard dingen) is
- hoes voor de kinderwagen gezien deze met ruimbagage meegaat
- groente en fruit potjes vanuit thuis meebrengen
- baby laten drinken bij opstijgen en landen
- voldoende bescherming voor de zon! Ik wil een goede en fijne zonnebrand crème, is er eentje die jullie aanraden?
- zijn er truitjes voor baby's die het zonlicht blokkeren? Zodat hij minder snel verbrand?
- zwemluiers
- kinderparacetamol
- vaccinaties heb ik gecheckt bij ggd, zijn geen extra nodig
Alle tips zijn welkom!! Voor zowel de vliegreis als de vakantie zelf