Tips vluchttas

Er zijn lijstjes te vinden maar ik ben benieuwd… Wat waren de items waar jullie heel blij van waren dat je die mee had in de vluchttas? En was er iets dat je echt miste?<br />

Ik was vooral heel blij dat ik er wat te eten in had, bananen voor ná de bevalling haha! Kreeg ook wel een boterham hoor in het ziekenhuis maar na een laaaange bevalling waarin ik niks heb gegeten en gedronken had ik heel veel trek (en dorst). 
Verder staat mijn vriend op de foto's met een stom t-shirt met opdruk terwijl ik wel gewoon allemaal effen shirts voor hem mee had. Dat is niet zozeer een vluchttas tip maar toch ;) 

Meerdere pyjama/joggingbroeken... Bij het na bloeden was mijn eigen pyjama vies, ik heb toen de jogging broek van mijn man aangedaan en mij moeder later op pad gestuurd voor schone broeken.

Ik heb voornamelijk lippenbalsem gebruikt tegen droge lippen van het puffen.
En eten. Mijn man kreeg geen eten in het ziekenhuis, al mocht hij wel blijven slapen haha. Dus was blij met mn tas tussendoortjes en bananen enzo.

Ja lippenbalsem was echt fijn. En een matje voor in de auto voor de terugweg.
En mijn koptelefoon. Mijn bevalling duurde even en mijn man wilde niet naar kerstmuziek luisteren 9 uur lang. Haha.

Douchegel.
Ik heb echt een hekel aan de geur van zwits. En na mijn eerste bevalling stapte ik onder de douche en had geen douchegel bij. Kwam de zuster met een tube zwitsal aan.

Terug
Bovenaan