Tips vluchttas

Hier toch ook wel veel gehad aan extra huiskleding. Ik kon pas een dag later even douchen en voelde me zo vies in mn bebloedde ondergezweette pyjama. Bah. 
Oh en ik had zo'n mooi zwart bevaljurkje. Die ik ook voor de komende bevalling ga gebruiken. Niks mis mee. Behalve dat het zo verschrikkelijk heet was. Ik had het gewoon heet. Dus voor het geval dat gaat er in de volgende vluchttas ook gewoon een tanktop of sportbh ofzo. Want ik vond het wel fijn dat mn borsten bedekt waren, niet vanwege de bekijks, maar dat voelt voor mij prettiger aan mn borsten. 
Lippenbalsem, slippers, wat voedzame snacks voor after, mijn eigen douchegel, een paar extra grote onderbroeken of boxers, warme sokken, dat soort dingen waren wel fijn. Mijn man had ook zn goede cameraspullen mee en een set kleding. Dat laatste was wel fijn omdat hij de baby op zich had na de bevalling omdat ik gehecht werd. Dus hij was ook vies geworden.
Wat babyspullen betreft had ik pakjes in 50 en 56 mee. Zodat we konden kijken wat paste. Bleek 56 te zijn. 

Géén broodje pindakaas of Snickers voor manlief.
Wél tandenborstel/kauwgom/etc.
En muntje(s) voor rolstoel in het ziekenhuis.

Een schoon setje kleding voor de toekomstige papa!

Lekkere sportbhs

Dik groot warm vest als jas voor naar huis

Muziekboxje voor muziek als het wat langer duurt. (Hielp mij heel erg ontspannen, ik had vooraf een playlist gemaakt met al mijn lievelingsliedjes)

Twee grote zwarte nachtjaponnen.

Hele!!!!! Grote!!!!! Onderbroeken ? dat zit gewoon fijn met dat kraamverband.

En ik had als drinken water met citroensmaak. Dat was heerlijk fris tijdens de bevalling.
Wat snickers en dat soort dingen voor na de bevalling. Zakje chips ?

Telefoonlader (vooral als je net als ik misschien iets langer mag/moet blijven)

Je favoriete douchegel!!! Want het is zo heerlijk als je je na de bevalling eindelijk ff lekker mag afspoelen. Ik kon nog maar heel kort op mijn benen staan máar ik voelde me als herboren ☺️

Ik heb die lijstjes ook allemaal uitgeplozen omdat ik bang was iets te vergeten
Uiteindelijk moest ik een koffer meenemen ipv een tas omdat mn badjas zo dik en groot was
Uiteindelijk helemaal niet aan gehad..
Dus die zou bij een eventuele volgende ook niet meer meenemen..
En kraamverband staat ook op die lijstjes terwijl ze dat(bij ons tenminste maar ga er vanuit overal) gewoon in het ziekenhuis hebben..

Een zwangerschapslegging is heel fijn als die wat aan de grote kans is, die kan dan makkelijk aan en uit.Onze kleine meid is met 39 weken ingeleid en woog 4220 gram, dus uiteindelijk gehaald met knip en vacuümpomp en doordat ik last had van die hechtingen kon ik heel moeilijk zitten op het toilet /bukken. Dus met die grote stretch broek kon ik mooi makkelijk mijn beneden spreiden zonder ze deze gelijk op de grond viel?
En kleding in meerdere maten! Want ook al was ze 4220 gram ze had een romper aan in 50 maar een boxpakje in 56. Het verscheelt. Zo qua merk hoe groot of klein de kleding valt.
En een haarborstel! Ik was dus echt zo stom om deze te vergeten. En tijdens de bevalling had een verpleegkundige mijn haar in een hele gekke knot gedaan. Ik had zoveel klitten ook van het liggen dat ik thuis eerst 3 keer met conditioner heb moeten douche voordat ik het er helemaal uit kreeg??

Terug
Bovenaan