tips voor de laatste weken.....

Hoi hoi, van welk merk had je de boxers??

Ik zit nu op 35 weken, tijd vliegt! Handig de tip over de bidon ga ik zeker nog halen!

Ik heb 1 lijst met daarop wat ik in welke winkel nog moet halen. Daarnaast een to do lijst na de bevalling en tevens een lijst voor mijn man met de boodschappen (beschuit met muisjes.,,fruit..etc).

Ik heb ook uittreksel uit geboorteregister al gehaald ivm voogdijschap aanvraag rechtbank. Kan mijn vriend dat mooi verder afhandelen.

En mijn vent geinstrueerd wat te zeggen als mensen vragen wat we graag willen hebben straks.

Ingeschreven bij kraamhotel.

Ben benieuwd naar de rest van de tips, goed idee hoor!

Hoi dames!!

Toch even het volgende hier vragen!
Ik ben sinds kort gestopt met werken en volop aan het 'genieten' van mijn zwangeschapsverlof. Genieten zet ik tussen '' aangezien ik van veel zaken last heb.
Nu ik wilde toch nog graag eens naar de kapper gaan voor ik ga bevallen, want ik weet van bij mijn eerste dat het erna niet zo snel van komt.

MAAR...... er is hier al zeker iets over gezegd op het forum, maar wilde toch eens even luisteren wat jullie ervan denken.
Haar kleuren tijdens de laatste weken? Ik dacht dat dit in het begin van een zwangerschap niet echt wordt aangeraden, maar kan het nu nog kwaad als ik het laat kleuren bij de kapper? Verven bedoel ik dan!!! hihi...
Wat denken jullie hiervan, had toch graag enkele meningen gehad.

Liefs,
van ons...

Wat betreft het haren verven kan geen kwaad hoor! Het enige wat ze niet kunnen garanderen is dat de kleur net zo goed pakt als wanneer je niet zwanger zou zijn..
Maar ik persoonlijk heb er nog nooit last van gehad!!

Verder zijn bevroren maandverbandjes voor in je onderbroekje dadelijk ook wel fijn dit verdoofd het gevoel van beneden een beetje (ik had wel 2x een maga knip!!)

En een lekker huispak is ook geen luxe....
Alvast  een kranten artikel klaarmaken.. Datum erbij en doorsturen maar!
Geboorte slingers kopen , bedankjes klaarmaken (als je weet wat het word!'
Tsja verder schiet me even niks te binnen...

Liefs Lonneke

Oh ja, geboorteslingers!!! Ik roep het al een paar weken tegen mijn man: "neem die nou even ergens mee!" Ik kan het zelf niet meer ivm bekken dus hij moet wel

Maar goed, tot op heden nog geen slingers in huis. Oke, ben pas 33 weken dus we kunnen nog even maar toch. Ik zal het van de week eens op het boodschappenlijstje zetten, misschien dat dat helpt...

Voor de meiden met poezen/katten;

Zet je box vast  op in de kamer  en leer je poezen nú al dat ze niet in de box mogen springen/komen. Teminste.. ik wil dat niet hebben hahaha.. Scheelt je een boel ergernis als de kleine er straks is!!

Een poes van mij die doet dat bij voorbaat niet, maar de ander is wat hardleers haha,.. dus die zal komende weken nog vaak op d'r donder krijgen hahaha..

Esmé mv Kay en ???

(34 wk zwanger)

Ik kreeg de tip van de mevrouw van de kraamzorg om de box nu te vullen met een paar ballonnen en iedere keer als de kat naar de box gaat en erin springt of wil springen prik je een ballon stuk....

Onze kat is ook erg hardleers, maar moet zeggen dat ie nog niet echt naar de box taalt, wel naar de babykamer, dus zelfde trucje... En goed alle deuren dicht houden, maar ja met een ventje van 9 erbij is dat wel eens lastig, hahaah hij is ook erg hardleers...

Hahah en nog een tip wat je misschien beter niet kunt doen...

De leuke sites die Esmee op de hyves heeft gezet gaan bezoeken... Ik heb in gedachten mijn babykamer alweer helemaal veranderd, heb me nog net kunnen bedwingen. Mijn schoonmoeder schildert een afbeelding van Kikker op canvas, voor op de muur, maar nu zag ik die leuke elandkoppen van Anneclair Petite en vond ik die ineens weer veel leuker hahaha. Maar goed, eerst nog maar ff niet, want dat past weer niet bij t schilderij en mijn schoonmoeder snapt niks van dergelijke moodswings...
Wel vast een leuk geruit dekbedovertrekje gekocht, ben van plan na een paar maanden de dekentjes in dekbedhoesjes te doen.

Hoi, hier even een andere tip.

Omdat veel mensen vooral in de laatste weken vocht vasthouden..
Nu vast de ringen afdoen, is zo zonde als ze doorgeknipt moeten worden..

Terug
Bovenaan