Tips voor de mama's!!!

Ze gaan er eerst halve dagen naar toe. Eigelijk mag je zelf kiezen. Want kindjes die naar een kinderdagverblijf gaan die zijn gewoon om hele dagen te gaan. Tia heb ik halve dagen naar school laten gaan tot de herfstvakantie (deze valt rond 1 november) en daarna hele dagen. Ze kon het heel goed aan. De kleinste slapen met z'n alle op een grote slaap/speelzaal. Tijdens de middag worden er allemaal matrasjes gelegd en dan kunnen ze met hun knuffel gaan rusten, hun fopspeentje (tutje) mogen ze ook hebben. Ze moeten dan wel in de dag droog zijn. Dat was bij Tia wel spannend wat ze had nog nooit zonder luier geslapen. Maar zonder probleem. Er zijn kinderen die twee jaar halve dagen gaan, maar dat gaat meer van de ouders of grootouders uit dan van het kind zelf. Die willen maar al te graag blijven om met de andere kinderen te zijn. Ook omdat ze er zulke leuke dingen doen. Ik zal eens zien of ik een beschrijving van een foto van mijn kids kan geven, kan je ze ook zien!
Tasha

Hey, als je naar foto's gaat en je neemt Instapklasje - 'paas'eieren - foto nr 3, jufke laat Noa het eitje ruiken. Ze heeft het witte T-shirt aan met twee vogeltjes erop.
Eerste klasje - pompoensoep maken - foto nr 3, Tia is het meisje aan tafel met het T-shirt met Minnie Mouse op. Hopelijk vind je m'n kids. Ik heb geen foto's op het web staan, dus kan ik ze ook niet aan jullie laten zien.
X Tasha

Gevonden!!

Noa: wit shirtje met vogeltjes

Tia: Minnie Mouse t-shirt

Leuk hoor!

Groetjes,
Nelly.

Ja hoor. Dat zijn ze. Maar ze veranderen zo vlug. Ik vind bij Noa nu echt het babytje er af. Ze is zo een meisje! En Tia heeft ook geen babyvet meer! Gelukkig heb ik nog Isa! Maar dat is weer een vlugge! Ik wou zo graag nog een schattig klein hulpeloos babytje. Krijg ik er één die zo vlug mogelijk de wereld wil verkennen! En nog eentje zie ik momenteel niet zitten! Het kriebelt wel, maar het is nu al zo druk. We hebben afgesproken als de kriebel blijft als ik 34 ben dan komt er nog eentje. Maar we hebben dan wel een beetje bang dat het er dan niet van komt. Dan is Tia 8, Nootje 7 en Isa 4. Dan heb je een heel ander leven. Wat meer tijd voor me zelf. Zou ik dan terug in die luiers willen zitten. Ach ja, we zien wel. Momenteel proberen te genieten van deze 3!
x Tasha

Gezellig hoor allemaal en leuke foto's ook, maar wat zijn nou dan de tips waarover je het in je titel hebt??

Groetjes,
Ellen mv Julian

Wat zijn de tips : De kinderen spelen leuk samen. Dan heb je vrij vlug een beetje tijd om zelf iets te doen! En als je geen zin hebt in de strijk, de was & als de rest. Laat het dan gewoon staan. Voor wie moet je het doen. De kids zijn er niet gelukkiger mee als alles aan kant is en je ben niet te genieten omdat je moe bent. Ik heb het dan liever een beetje rommeliger en ja, dan verveel je je soms. Omdat je ook eens wat anders wil dan zorgen! En een beetje leuteren met jullie is wel leuk voor de verveling tegen te gaan, zoals ik al zei, mijn vriendinnen werken allemaal. Dan voel je je algauw eenzaam!

X Tasha

Wat zijn de tips : De kinderen spelen leuk samen. Dan heb je vrij vlug een beetje tijd om zelf iets te doen! En als je geen zin hebt in de strijk, de was & als de rest. Laat het dan gewoon staan. Voor wie moet je het doen. De kids zijn er niet gelukkiger mee als alles aan kant is en je ben niet te genieten omdat je moe bent. Ik heb het dan liever een beetje rommeliger en ja, dan verveel je je soms. Omdat je ook eens wat anders wil dan zorgen! En een beetje leuteren met jullie is wel leuk voor de verveling tegen te gaan, zoals ik al zei, mijn vriendinnen werken allemaal. Dan voel je je algauw eenzaam!

X Tasha

Terug
Bovenaan