Tips voor doorslapen

wat ik merkte is dat 5 min soms net te kort was.. worden ze net rustig en kom je weer .
er is ook een methode dat je het steeds meer opbouwd dus bv eerst na 5 min dan na 6 min enz.. 
ik vind het super knap dat je er in iedergeval al voor open staat! 
nogmaals het kan voor de kleine echt geen kwaad. en je bent niet de enige met dit probleem. Er worden zelfs kids hiervoor in zh opgenomen als zij echt alleen maar borst willen en geen vaste voeding om dit gecontroleerd toch te kunnen doen en met 2 dagen eten ze  vaak al wat.  Die kleine bouwvakker van jou komt heus wel goed. het is een enorme stap..  maar je nachtrust is ook gewoon na een jaar echt weer belangrijk en kan je mss extra genieten overdag !
 
[quote quote=10299383]wat ik merkte is dat 5 min soms net te kort was.. worden ze net rustig en kom je weer . er is ook een methode dat je het steeds meer opbouwd dus bv eerst na 5 min dan na 6 min enz.. ik vind het super knap dat je er in iedergeval al voor open staat! nogmaals het kan voor de kleine echt geen kwaad. en je bent niet de enige met dit probleem. Er worden zelfs kids hiervoor in zh opgenomen als zij echt alleen maar borst willen en geen vaste voeding om dit gecontroleerd toch te kunnen doen en met 2 dagen eten ze vaak al wat. Die kleine bouwvakker van jou komt heus wel goed. het is een enorme stap.. maar je nachtrust is ook gewoon na een jaar echt weer belangrijk en kan je mss extra genieten overdag ![/quote]
Klopt wat je zegt! Merk ik hier idd ook. Hangt hier van de manier van huilen af. Is het nog steeds hysterische krijsen ga ik om de 5 minuten. Als het huiltje minder en minder wordt, wacht ik vaak nog wat langer. En idd opbouwen zou een goede optie zijn. Maar je moet het kunnen haha!
 
Mijn zoontje is rond 14 maanden gaan doorslapen. Daarvoor als hij wKker was ging ik altijd naar hem toe en hij sliep regelmatig bij ons in bed, want dat voelde op dat moment beter dan iedereen wakker en gefrustreerd. Niet per se de beste methode, maar hier werkte het en sinds hij zelf is gaan doorslapen, slaapt hij fantastisch. Luister naar wat goed voelt voor jullie, dat is bij iedereen anders en bij iedereen werkt ook weer wat anders denk ik. Misschien heeft t nog wat tijd nodig, misschien helpt eventjes laten huilen.. Hoop in ieder geval voor jullie dat er wat meer slaap aan zit te komen, sterkte!
 
Even een update voor jullie. We zijn 2 weken geleden toch begonnen en we hebben 2 slechte nachten gehad en daarna een aantal redelijke nachten en hij heeft nu 1 week alle nachten doorgeslapen :) we hopen dat het zo blijft. Bedankt voor jullie tips
 
Terug
Bovenaan