Oh heel vervelend ja, het gekke is dat ik me dus niet helemaal meer goed kan herinneren hoe het was maar ik weet wel nog dat ik me heel wanhopig voelde toen. Mijn zoontje moest ik iig wel altijd in slaap "wiebelen". Heen en weer lopen met hem op de arm en beetje bewegen met de arm, of als ik dus lag hem bovenop mij op z'n buik en zijn kontje schudden. Of hem op mijn ene schouder leggen met zijn hoofdje en dan heen en weer lopen, zijn ruggetje masseren en bovenlichaam wiebelen.
Elke baby is natuurlijk anders.. maar probeer zelf te relaxen, al kan ik me je gevoel goed voorstellen (en dat dit verre van relaxt is ook). Maar mijn baby reageerde heel sterk op mij en als ik dus onrustig was, was hij dat ook.
Qua voeding: ik had een beetje schijt aan die hoeveelheden. Mijn zoontje wilde ook in het begin meer dan de voorgeschreven hoeveelheid en dat gaf ik hem gewoon, ongeacht wat het cb zei. Dat is vrij snel veranderd en toen dronk hij "gewoon" 5 flesjes op de dag, en dat werd door het jaar heen steeds minder. Hij is nu 1 en helemaal niet dik ofzo, dus zou je vooral aanraden te zorgen dat hij verzadigd is! 30 ml meer of 1 flesje meer tijdelijk maakt echt niet zoveel uit!
Zo heel verhaal.... sorry! Onthoud: het wordt echt beter!