ja ik heb ervaring met de dr browns flessen...
waarom hebben ze die niet 7 jaar eerder uitgevonden zodat ik ze bij die andere 2 ook had kunnen gebruiken.
ik ben er dus uiterst tevreden over.
bjorn had zoooo veellast van krampjes..... dr browns fles in combi met cinababy en weg kramp.
ik gebruik nu de cinababy niet meer, alleen nog de fles en hij heeft nergens geen last van.
ook de speentjes zijn zo fijn.
alle speentjes gingen te snel voor bjorn, zelfs de standen spenen.
deze speen is perfect!!!!
dus ik ben super positief!!!!!
wat betreft de bv, je hebt zo je best gedaan.... respect voor je!!!
echt heel jammer dat je misschien moet stoppen maar als je dan kijkt naar de kleine en als die dan uiterst tevreden is met de fles... dan weet je dat je de goede keus hebt gemaakt.
je hebt echt alles gegeven wat je kunt/kon.... ook vanuit mij.... petje af hoor!!!!!!!!!!!!!!!
waarom hebben ze die niet 7 jaar eerder uitgevonden zodat ik ze bij die andere 2 ook had kunnen gebruiken.
ik ben er dus uiterst tevreden over.
bjorn had zoooo veellast van krampjes..... dr browns fles in combi met cinababy en weg kramp.
ik gebruik nu de cinababy niet meer, alleen nog de fles en hij heeft nergens geen last van.
ook de speentjes zijn zo fijn.
alle speentjes gingen te snel voor bjorn, zelfs de standen spenen.
deze speen is perfect!!!!
dus ik ben super positief!!!!!
wat betreft de bv, je hebt zo je best gedaan.... respect voor je!!!
echt heel jammer dat je misschien moet stoppen maar als je dan kijkt naar de kleine en als die dan uiterst tevreden is met de fles... dan weet je dat je de goede keus hebt gemaakt.
je hebt echt alles gegeven wat je kunt/kon.... ook vanuit mij.... petje af hoor!!!!!!!!!!!!!!!