Tips voor in een kraamkado, wie kan helpen?

Mijn moeder had voor mij ook zo'n pakket gemaakt toen ik van onze eerste was bevallen. Voor mij had ze er een boekje van Daphne Dekkers in gedaan, ik geloof "de geboorte van een gezin" (later heb ik zelf de geboorte van een moeder gekocht). Erg leuk leesvoer, moet ik zeggen. Het boek van Jools Oliver schijnt ook superleuk te zijn.
Voor mijn vriend was ze niet erg origineel, had ze een fotoboek gekocht. Wat ik op zich wel een grappig idee vind, kwam ik op de 9-maanden-beurs tegen, een strak shirt met lange mouwen met de tekst "Cool Daddy" (€15,--). Ik zag hem op de stand van PAPA, ik heb alleen zo even geen idee wat voor internetadres ze hebben.
Succes ermee in ieder geval! Super leuk idee, zo'n kraampakket, ik heb er toen ook erg van genoten. Ik verheug me nu al op het pakket wat mijn moeder nu aan het maken is, want ik weet dat ze weer zo'n pakket maakt. Vorige keer kon ik niet het geduld opbrengen om iedere dag 1 pakje per dag uit te pakken, hahaha!

Liefs Nicole

kreeg ik van mijn moeder bij me eerste en tweede ook

me moeder had voor mij , parfum en badspulletjes erin gedaan

en voor de vader aftershave   enzo , en bij een feest winkel kater shampo

en spulletjes voor de kleine zoals de dames hier al noemde

maar wat ik mooi vond dat er ook een baby foto van mij in zat op een zelfgemaakte fotoalbum      

kreeg ik van mijn moeder bij me eerste en tweede ook

me moeder had voor mij , parfum en badspulletjes erin gedaan

en voor de vader aftershave   enzo , en bij een feest winkel kater shampo

en spulletjes voor de kleine zoals de dames hier al noemde

maar wat ik mooi vond dat er ook een baby foto van mij in zat op een zelfgemaakte fotoalbum      

Terug
Bovenaan