tips voor in huis

Hoi meiden,

Ik heb een buffetkast/ vitrinekast in de woonkamer, onderin zijn 2 schuifdeuren en bovenin 2 glazen schuifdeuren.
Nu heb ik daar al eens boeken in gehad en later foto's maar wil wel weer eens wat anders...
Wie heeft er leuke tips?
Haha andere leuke (goedkope) tips voor de sfeer in huis zijn ook van harte welkom,

liefs Marina

Ik persoonlijk ben niet zo van de open kasten, ik heb wel een boekenkast maar daar staan a 4jaar geen boeken in omdat de kinderen mijn boeken zo mooi vinden, ze klimmen er zelf tegenop als ik ze op de bovenste plank heb staan..
Maar misschien kun jij wel een leuke boekenserie daar neerzetten!
Of je plakt de binnenkant af met een leuke bijpassende folie, dan kijk je er niet meer doorheen!

Groetjes MJ

haha boeken hebben er al in gestaan maar na een jaar was ik dat zat, en paste het ook allemaal niet meer, heb best een flinke kast vol boeken.
En jah, ben leesgek dus er komen er steeds meer bij... en manlief houd van baantjer boekjes en hij hoeft er nog maar 8 en heeft dan de hele serie... dus jah, de boeken passen niet meer,

liefs Marina

Wij hebben ook zo'n kast, bovenin staan alle glazen en op de andere 2 staan: dozen met spelletjes, kaarten dobbelstenen ed, fotoalbums, dvd's en cd's met foto's en een heleboel andere dingen die we ergens anders niet kwijt kunnen. (tupperware bakjes, koekjestrommel, fotolijstjes)
Nou, tips genoeg dus;)

Groetjes,

Haha, het lijkt idd wel rommelig zoals ik het opgeschreven heb maar de meeste dingen kan je wel netjes stapelen en de dvd's mooi op een rijtje neerzetten. Tis moeilijk uit te leggen zo, toch jammer dat je hier geen foto's kan plaatsen, was nu wel makkelijk geweest;)

Terug
Bovenaan