tips voor in huis

Hoihoi
Ik heb zelf een witte vitrine kast, beetje riviera maison stijl. Daar staat in: Mijn Blond servies (heel leuk!!) Foto lijstjes, verschillende maten bij elkaar, een rattan krans van riviera, een roze taartschaal, en mijn zilvere baby-beker en die van Indy ook. Ook staan er twee mandjes in met spullen die niet gezien hoeven te worden.
Succes! Ik ben dol op inrichten ;-)

Vind die mandjes wel een heel goed idee!
Ga eens neuzen of ik geen manden kan vinden voor onderin.
De middelste plank denk ik dat ik een krans neerleg en daar paas dingetjes in ga doen.
Zo op tafel hoef ik dat niet te doen aangezien Daniel echt nergens van af kan blijven (haha genoeg ervaring opgedaan met de kerstboom etc)
en is het zo wel leuk voor hem dat hij het kan zien.
Heb hele mooi neppe blauwe druifjes gezien in een zijde bloemenwinkeltje in Doorn, en ga daar denk ik wat van halen en leuk mee decoreren, blijft lekker lang staan! voor in de hoge bloempotten in de vensterbank.
Verder heb ik een ronde lamp met organza en daarop ga ik denk ik paastakken hangen en dat weer leuk versieren.
Doe dit straks na Daniel zn verjaardag dan is de drukte geweest en duurt het nog een maandje en is het alweer pasen.
Verder ben ik alweer druk aan het kijken en verzinnen wat ik eventueel uit het tilda boek kan gaan naaien voor in huis.
( link; http://www.tildasworld.com )
Jammer dat je geen foto's kan plaatsen ;-)

Liefs Marina

Hoi,
Bij de ikea hebben ze leuke mandjes daarvoor en ook action heeft ze regelmatig of leen bakker!
Zo heb ik luiers in 1van de mandjes in de boekenkast,,ideaal!

Groetjes MJ

Terug
Bovenaan