tips voor schrale wangetjes?

Zoals een aantal ook al eerder schreven, beste medicijn...ZOMER!!!!!!! ik kan niet wachten!
Mar zolang we daar nog op moeten wachten zou ik, dnek iik als ikjou was, naar de huisarts gaan en vragen of die wat voor haar heeft.

Bepanthen!!!!! Wondercreme. Schrale wangertjes en plekjes na twee dagen weg bij mijn dochter Daantje...(en heeft voor mijn zoon ook altijd goed gewerkt)

Ik moet toch binnenkort even bij de dokter langs. (Julia heeft vaak verhoging en is veel verkouden, dus moest van het CB naar de huisarts) Zal hem meteen even naar de wangen laten kijken.

Bedankt al vast voor alle tips!

Liefs

vandaag bij de dokter geweest, Julia had weer 38 graden.
Dokter heeft haar goed onderzocht, maar kon niks vinden. Hartje en longetjes waren goed en geen oorontsteking. Maar we moeten het wel in de gaten houden. Misschien heeft ze een verhoogde kans om op latere leeftijd iets van astma te ontwikkelen. maar voor alsnog was alles goed!
maakte me toch een beetje ongerust.

En over de wangetjes zei hij: hopen op mooi weer;) Vooralsnog niks ervoor gekregen. Moest het vet houden.

Liefs

Hi Maartje,

Je kan van La Roche Possay, Lipikar proberen voor baby's. Dit is echt ideaal spul. Je kan het bij de apotheek halen en ze hebben ook wel proefjes zodat je het eerst kan proberen. Bij mij in de familie komt veel exceem voor en mijn zoontje heeft het nu ook. Lekker insmeren met Lipikar iedere dag en voor zijn schrale wangen doe ik het een paar keer per dag en ze blijven heerlijk zacht.
Wie weet werkt dit ook voor je.

Groetjes,
El

Terug
Bovenaan