Tips voor te stoppen 23.00 fles

<p>Hallo , ik heb een vraagje over de avond fles hoe hebben jullie die laten vervallen?</p><p>In 1x gestopt ? Afgebouwd ?</p><p>Ze is 4 maanden nu en eet sinds paar dagen hapjes wat heel goed gaat maar ben nog erg voorzichtig met de hoeveelheid groente en fruit wat ik geef.</p><p>Ze is geen goeie flessen drinker nooit geweest trouwens. Drinkt vaak maar 120cc per fles en 1x per dag een fles van 180cc.</p><p>Maar vind beetje lastig hoe dit aan te pakken.</p><p> </p>

Mijn dochter is ook 4 maanden. Ik ben dit weekend op advies van het cb gestopt met de 23.00 fles. Ze dronk dan meestal 100 ofzo en moesten haar altijd wakker maken.
Ik ben in 1 keer gestopt, onder het mom van komt ze wel later in de nacht dan horen we haar wel. Wel drinkt zij elke fles zo rond de 180. En heeft volgens het cb voldoende reserves om wat minder te drinken (61cm en 6340 gram).
Wat ik wel merk nu haar laatste fles eraf is, dat zij in de ochtend beter haar fles drinkt. Meestal leeg zelfs! 
Succes!

Bedankt voor je berichtje!
Ja ik denk dus ook dat zedaarom s ochtends zo weinig drinkt want meest drinkt ze dan maar 80cc 
Krijgt jou kindje ook al groente en fruit ?
Hier ook goed op gewicht 63,5 cm en 6200 gram!!!

Ze eet op dit moment alleen nog groente, ongeveer 1 eetlepel, het is nog niet een heel groot succes maar elke dag gaat het beter haha. Ik ga denk ik over een week of 2 beginnen met fruit erbij :)

Oww ja dat is nog niet echt de moeite maar komt van zelf!
Hier gaat dat dus heel goed maar durf nog niet te veel te geven ben bang dat ze dan weer te veel binnen krijgt 

Wij hebben de laatse fles er gewoon in een keer afgehaald. We moesten hem om 23.00 uur altijd uit n diepe slaap halen. 
Wij hebben hem dus gewoon laten liggen en werd de volgende ochtend evengoed pas om 8.00 uur wakker! 
Ik zou het dus gewoon proberen!

Hij zou om 20.00 uur de laatste fles krijgen en dan om 20.30 uur in bef. Alleen redt hij dat nooit zolang, dus krijgt meestal al om 19.30 uur de fles en ligt er om 20.00 uur in! 

Terug
Bovenaan