Tips voor te stoppen 23.00 fles

Dat is hier ook het geval met dat tot 20.00 wakker blijven wij zijn blij als ze 19.00 red en dan denk ik weer is dat niet te lang maar denk dat het een kwestie van testen word.
Vanmiddag sliep ze van 17.00 tot 18.30 dus hebben we de fles naar 19.45 kunnen rekken en gaan het voor het eerst proberen! Spannnnnnend !
Hoe oud was jou zoontje ook alweer ?

Bij ons is dat slaapje van 17.00 uur altijd een probleem. Zeg maar gerust drama, haha! Wil niet slapen op dat tijdstip. Heel fijn zo tijdens etenstijd haha! Soms hebben we geluk en slaapt hij van 17.00 tot 18.00/18.30 uur haha. Maar dan is het altijd een hele lange ruk voor hem, aangezien hij na 90 minuten wakker zijn alweer ko is. Als hij dan slaapt tot 18.30 is dat prima natuurlijk, maar niet als hij vanaf 17.00 uir alleen maar aan t stieren is in bed! Mijn zoontje is nu 14 weken.
Spannend he, de eerste keer de fles eraf halen? Vond ik ook, heb de hele nacht om  t uur op de klok gekeken! En vervolgens komt hij pas om 8.00 uur ? Ben benieuwd!!

Ik ben op een gegeven moment gewoon gestopt met de fles geven s'avonds laat ik had zo iets van ik zie wel hoe laat ze komt en toen werd ze pas om 8 uur wakker. Wel ben ik op de dag wat meer gaan geven zodat ze wel genoeg binnenkreeg. Fruit en groenten ben ik echt pas gaan geven toen ze 6 maanden was. Ze heeft wel af en toe wat hapjes gekregen maar ze had er toen nog niet veel interesse in. 

Jaaa het is goed gegaan!
Alleen was ze wel af en toe wakker vanaf 4.00 uur maar dat gebeurt tegenwoordig met regelmaat dus denk niet dat dat daardoor kwam want ze ligt dan te brabbelen en geef je haar speentje en slaapt ze weer!
Alleen herhaald zich dat soms meerdere keren op een nacht!
Vanavond konden we haar echt niet langer op laten blijven dus kreeg 19.00 haar fles ben zeeeer benieuwd !
Hahaha jaaa sliep zelf zo slecht vannacht.
En indd dat slaapje hier is ook drama einde vd middag lukt bijna nooit 

Ooh fijn dat het goed is gegaan!! 
Bij ons was het gisteren ook al 19.00/19.15 uur de fles. Helemaal ko!

Super hoor.
Hier vannacht ook wel weer wat onrust maar geen huilende baby maar meer met regelmaat wakker en ook weer gepoept vanacht dat was die nacht ervoor ook.
Dus denken we misschien dat ze daarom ook steeds wakker was maar we hadden het zelf niet door dat ze gepoept had toen al!
Moeten denk ik maar door zetten maar soms wel moeilijk haha! 

Hahaha, niet het ideale tijdstip voor n poepluier ? Mijn zoontje heeft dat ook wel eens dat hij wat onrustiger is. Speentje erin en dan slaapt hij verder. Ook heeft hij altijd eeg veel te verwerken van de hele dag, vooral als we n drukke dag hebben gehad. Dan droomt hij heel erg snachts. Hij maakt dan geluidjes en soms ook huilgeluidjes, maar als ik er dan heen ga om zijn speentje te geven, blijkt dat hij helemaal niet wakker is, maar gewoon aan t slapen. Wel heel onrustig, echt aan het bewegen. Maar goed, hij slaapt dan wel!

Terug
Bovenaan