tips voor verkoudheid

wat je beschrijft over verslikken in slijm had onze dochter (6 wk net op dat moment)
snachts ineens word ik wakker door een verschrikkelijk geluid.. ze bleef dr in..
snel opgepakt en geklopt waardoor het iets los kwam, ze bleef benauwd.
ze is meteen in ziekenhuis opgenomen en allerlei tests werden gedaan uit voorzorg omdat dr ademhaling te snel was.
gelukkig blijkt het een virus waardoor ze dus erg verkouden is.. slijm in bovenste luchtwegen..
na 2 nachtjes mocht ze naar huis, nu slaap ik met dr in de kamer zodat ze niet van warm naar koud hoeft! dat wekt erge hoestbuien op.
ook spoel ik met zoutwateroplossing...
ze word morgen 7 weken en heeft dr eerste virus al bijna achter de rug, de kinderarts zag vandaag tijdens de controle wel verbetering maar ze moest wel beter gaan drinken nu..
ze is te moe van ademen en stopt dan met drinken...
maar goed dat ging vanmiddag al stukken beter, ze adviseerde me ook om uit te kijken met waar ik heen ging ivm andere virussen.. moet ze dr niet bij krijgen nu...
enne er zijn veel van die ukkies ziek zeg!! bah

liefs

He mommy dat is schrikken zeg!gelukkig is ze nu weer thuis.hopen dat ze snel weer helemaal gezond is.Kyandro is ook al bijna 2 weken flink verkouden.en nu voor de 2de keer ontstoken oogjes,ik moet hem soms ook ineens heel snel pakken omdat ie zo hoest en het dan ook net lijkt of ie erin blijft.gebruik ook de neusspray het komt nu gelukkig wel los,waardoor die weer beter kan slapen.maar is idd zo zielig he nu ze nog zo klein zijn.heb hem nu lekker beneden in de wandelwagenbak liggen vind ik toch een fijner gevoel dat ik hem beter in de gaten kan houden en hij slaapt nog beter ook.
liefs jootje

Wow Mommy3, dat klinkt heftig zeg! Gelukkig ahat het nu wat beter met je dochtertje.

Julia is inmiddels weer wat aan de betere hand. Haar neusje is al minder verstopt. Ze klinkt alleen nog schor, en dat klinkt echt super zielig als ze huilt. Maar volgens mij heeft ze er geen last van. Af en toe heeft ze nog wel dat ze zich verslikt in haar slijm, maar ze kan het gelukkig wel goed ophoesten. Voor de zekerheid heb ik wel houtblokjes onder de poten bij het hoofdeinde van haar ledikantje gedaan. Zo slaat haar bedje iets schuin en kan ze beter slijm ophoesten.
Poeh het is wat zeg, zo'n klein hummeltje wat zich niet lekker voelt. Dus bij blij dat het beter gaat.

Liefs Maartje

Terug
Bovenaan