Hoi,
Toen ik 22 week zwanger was van de 2e zijn wij naar de Algarve gevlogen. De oudste was toen 15 maand... en moest dus nog op schoot. Jullie oudste heeft als het goed is een stoel voor zichzelf dus dat scheelt.
Voor jezelf: probeer een plek te krijgen aan het gangpad, dat je afentoe even de benen kan strekken. Dat vond ik al zwanger toch wel prettig. Je buik is dan nog niet mega, dus valt mee, maar ik had wel wat onrustige benen, ook al was het maar een korte vlucht... thuis zit je vaak niet zolang aan 1 stuk.
Voor je oudste... een rietjesbeker waar hij tijdens stijgen en dalen uit kan drinken is handig om de oortjes open te houden/slikken. Verder wat te eten bij de hand houden/ in de handbagage. Onze oudste heeft vanaf het opstijgen tot aan het dalen de hele tijd geslapen dus was makkelijk, maar ik had 2 kleine pakjes bij me (autootjes) voor mocht hij wakker zijn en het op een gegeven moment moeilijk krijgen.
Oh ja... ik neem bijna aan dat je oudste nog niet zindelijk is... en als hij nu gewone luiers draagt is het voor verschonen in het vliegtuig misschien handig luierbroekjes mee te nemen, want verschonen is een crime!!! Moest toen in zo'n klein toiletje en dan een uitklapplank die kleiner was dan onze zoon... dus met deur open en beentjes eruit hangend .
Voor op de plaats van bestemming: goeie zonnebrand en denk vooral aan voldoende vocht. Bij uit eten zorgen dat dingen goed doorbakken zijn etc etc en verder.... VOORAL GENIETEN!!!!
groetjes,
Marije