tips voor vrouwen die overtijd zijn

A

Anoniem

Guest
hoi damens
er is een middel wat vaak helpt bij weeen opwekken
het heet wondermiddel en je kan het kopen bij de apotheek
het zorgt er voor dat je darmen schoon worden gemaakt
dit heeft ook werking op de baarmoeder waardoor de weeen op gang kopen

ik zelf ga dit middel pas gebruiken als ik overtijd ben wil nog heel even genieten
van mij buikie

vriendin van mij heeft het gedaan en binnen een uur kreeg zij weeen

zijn er nog meer damens die weten wat je nog meer kan doen
zodat het gaat beginnen maken we een leuk lijsje er van

danielle 39 weken en  6 dagen

Ik weet er ook nog wel eentje.
Bij mij werkte het tot drie keer toe!
Helaas waren de eerste twee keer voorweeen, maar de derde keer begon het wel echt...
Het heet:

SEX!!

Hahaha, wij hebben in de week voor de bevalling drie keer sex gehad (met zaadlozing binnenin,  het sperma wekt op...) en drie keer kreeg ik weeen. Het werkt wel alleen als je baarmoedermond al verweekt is, maar is toch de moeite waard...

Succes meiden!
Liefs Annet
mv Stef, 23-08-06

De meningen over wonderolie zijn erg verdeeld, de darmactiviteit kan weeen op gang brengen. Maar zo kan het kindje het er ook erg benauwd van krijgen en zelfs schade aan overhouden. Ik zou mijn toevlucht nooit zoeken tot dat soort middelen, als de tijd rijp is komt het vanzelf wel. Die paar dagen op de 280 maken ook niet zoveel meer uit!

Ingeborg

Het beste middel is GEDULD :p

Dat is het allerbeste voor je kindje hij of zij komt er namelijk uit wanneer hij of zij er aan toe is, niet eerder.

Ook ik moet je teleurstellen; alle middeltjes wertken alleen maar als je baby er klaar voor is. Als de baby nog geen zin heeft kun je van alles proberen, maar zal hij/zij er echt niet uit komen hoor.
Het enig wat idd helpt is geduld en niets anders.
Sil

Ik weet helaas geen echt goede manier om het op gang te brengen. Dat wonderolie daar zou ik mezelf nog niet aan durven wagen. Vind het ook merkwaardig dat het gewoon bij de apotheek te krijgen is dan. Je zou toch zeggen dat het belangrijkste is, dat je kleintje er klaar voor is en dat t dan vanzelf wel kom. Geduld is dan idd de beste oplossing (hoe moeilijk dat ook is weet ik uit ervaring)..maar dan wacht ik toch liever 2,5wk dan dat ik een of ander goedje ga drinken...

Sex wordt al enig veilig middel wel eens voorgeschreven. Een stof wat in sperma zit, schijnbaar ook in de gel die je aangebracht krijgt bij een inleiding, dus...Maarja laat ik nou net niet aan sex moeten denken met deze buik. Ben al blij als ik pijnloos kan bewegen..

Nee hoe zat ik het ook ben....(heb t toch echt liever vandaag dan morgen)..de geruststelling dat t kindje er echt klaar voor is als t komt, maakt toch wel t wachten goed...

Succes iedereen! Gr. Mel (39wk3dg)

Hallo,

Ik ben nu 39 weken en 6 dagen zwanger, morgen, 15 mei uitgerekend dus.... nu had ik idd gehoord dat sex goed werkt maar bij ons schijn het niet echt te werken . Zou het nou dan nog erg lang duren voordat ik beval?? ik hoop het niet haha. Iemand hier ervaring mee? En hoe snel na de sex zou je die weeen krijgen dan??

Groetjes Tijgertje

hallo allemaal,

Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben. Als je kindje nog lekker zit moet je het er niet uit sturen!!! Je mag niet voor niets 2 weken over lopen denk ik dan.
Al denk ik wel dat je er wel zat van ben zo tegen de 40 weken en wil je graag je kindje zien!!! Ik kan het nu  al bijna niet meer afwachten.

Groetjes marieke 25w+6d

Terug
Bovenaan