tips voor vrouwen die overtijd zijn

Hallo,

Ja als je rond de 40 weken zit wil je toch je kindje echt zien en vasthouden . En mn vriend is 26 mei jarig en we hopen niet dat het daar in de buurt geboren wordt. Dat zou hij niet echt leuk vinden. Geduld is erg moeilijk als je zo aan het einde loopt als je het mij vraagt.

Groetjes Tijgertje

Hoi allemaal

Even over het wondermiddel Sex!
Bij de eerste werkte dit zonder dat dat eigenlijk de gedachte erachter was.
Ik moest erna plassen en wilde uit bed stappen en toen braken mijn vliezen.
Tien uur later was mijn zoontje er(39 weken).
Bij de tweede was ik het gewoon spuugzat en probeerde we het ook.Deze bleef echter gewoon zitten waar hij zat.Nu begonnen de weeen in een lekker warm bad(40 +1).Ach,waarschijnlijk is het misschien net de druppel die de bevalling doet beginnen.Nu wachten we gewoon rustigaf wanneer nummer drie zich meldt.

Groetjes Jes

Nogmaals, die middeltjes werken alleen als je baby er aan toe is om te komen. Als het een keer heeft gewerkt, was je baby er waarschijnlijk aan toe om te komen.
Gelukkig maar, anders zouden er heel de zwangerschap door veel bevallingen opgewekt worden...
Sil

De baby komt echt pas als hij/zij daar aan toe is!
Sex hoor je wel vaker inderdaad., het kan net dat duwtje zijn. ik ben 2 x gestript ook dat helpt.
Bij de laatse had ik nog vrouwenmantelthee staan (laat je baarmoeder samentrekken) Nou   ik had buikpijn, maar geen baby!
Dus echt, je kunt van alles proberen, maar als de baby er niet aan toe is komt hij echt niet!

Hallo,

Het harde gedeelte van een verse annanas kan helpen.
En zoals eerder gezegt sex. In sperma zit een stof die de baarmoedermond zacht maakt.
En anders kan de verloskundige je strippen. Met een vinger in je vagina en dan de vliezen zacht strelen/masseren (niet breken).

succes jmak

Terug
Bovenaan