Wij zijn 2 weken geleden naar CenterParcs Heijderbos (noord limburg) geweest. Heeerlijk genoten! We hadden wel het meest luxe huisje (VIP Eden) waar ook bij hoorde dat 'sochtends de verse broodjes werden bezorgd in de boodschappentrolley die bij de deur stond. Super. Maar ik zag op vakantiereiswijzer.nl dat niet iedereen zo tevreden was. Volgens mij ligt dat erg aan het type huisje dat je hebt. Er is ook erg veel te doen op het park en wij hadden het geluk dat we de hele week alleen maar zon hebben gehad.
Wij hebben zeer goede ervaringen met Landal op Texel, ook weer de luxe huisjes en we gaan nooooit meer naar Landal Vaals. Wat een smerige en oude meuk, die huisjes. Ik werd er snachts misselijk wakker van de vieze stank die er hing. Vreselijk. Wij kiezen dus vaak voor luxe huisjes (met sauna, bubbelbad, open haard), zeker als het niet in de zomer is.
Disney hoef ik zelf nog niet naar toe, doe ik liever als Julian wat ouder is en hij het later, als hij groot is, oo nog kan navertellen.
By the way: wij gingen op de heenreis langs de Apeheul. Je kan vaak pas vanaf 3 uur inchecken, maar zo hadden we de eerste dag ook al echt het vakantiegevoel.
Groetjes,
Ellen mv Julian