Tips voor weekje weg in Nederland?

We willen einde van het jaar een weekje weg in Nederland of omgeving, iig niet al te ver. Met de kinderen in een leuk huisje en dan liever niet zo’n vieze Landalhut ofzo ;-).
Nog iemand tips voor kindvriendelijke accommodatie en/of omgeving?

Groetjes!

Hoi hoi,
Wij zijn met Jorick en Milan al eens in Disney geweest en dat was erg leuk. Jorick kreeg alles al echt mee ( net 4 jaar) Maar Milan was er eigenlijk te klein voor, hij kon bijna nergens in. Tuurlijk had je wel een gedeelte voor de kleintjes maar of hij echt mee kreeg dat hij in de kop en schotel zat of in Nemo is geweest..... Wij zitten er in ieder geval over te denken om er over een jaartje of 2 weer naartoe te gaan omdat de jongens dan toch iets groter zijn en er meer mogelijkheden zijn waar ze in kunnen. En Milan heeft dan toch meer herinneringen waar hij op terug kan kijken....
Wij sliepen niet in het park zelf maar net er buiten, weet even niet meer hoe het hotel heet maar we hadden daar een familie kamer zodat de jongens bij ons op de kamer konden slapen.

Tja en in Nederland zijn wij een aantal keer in een park van Center Parcs geweest, maar de laatste jaren gaan we eigenlijk alleen nog naar Landal Greenparcs het Vennenbos. Dat vinden de jongens helemaal geweldig, een heerlijk park met alle faciliteiten wat centerparcs ook te bieden heeft, met een eigen animatieshow en activiteiten voor de kinderen....

Groetjes

hi,
wij gaan meestal naar een landalpark waar ze een zwembad hebben en een indoorspeelparadijs. Hoezo hebben ze bij landal vieze hutten?? We hebben 1x een luxe huisje genomen in de winter zodat we een sauna hadden, een bubbelbad en zonnebank. Dat was echt heerlijk! Deze kerst gaan we vieren in landal lommerbergen. Zelf vond ik Landal Vaalst erg leuk, bij het 3 landenpunt. Maar uiteraard kan je ook kiezen voor centerparcs, luxer en duurder.

Zou nu nog niet naar disney gaan. Het is best duur en ze zijn ook snel moe en zullen zich er niets meer van herinneren.

We zijn afgelopen zomer naar belgie geweest naar plopsa de panne. Was erg leuk! zit je ook zo op het strand en in Brugge.

succes met zoeken!

gr
Marielle

hoi hoi,

Ik ben toch wel fan van de Veluwe, leuk om te fietsen en wandelen, maar ook rijk aan dierentuinen en andere attracties.

Ik ben vorige week met Lukas naar de Efteling geweest en het verbaasde mij in hoeveel dingen hij mocht en kon. Ze hebben er vanaf december ook huisjes dus misschien is dat een optie.

Je kan ook altijd voor een klein hottelletje kiezen zodat je de babyfoon kan gebruiken. De sterrenberg in otterlo is dan echt een aanrader. Wel een kamer op de eerste verdieping vragen, anders doet de babyfoon het zker niet.

In de meeste huisjes staat altijd een stofzuiger. Als je zelf even zuigt en snel dweilt is je huisje zeker schoon genoeg voor de kleintjes.

Annemieke

De Efteling is dan misschien een beter idee, nu Stijn pas drie is... en dan idd over een paar jaar, als er meer te beleven valt naar Disney.

Onze ervaring met Landal is niet zo goed, vooral de hygiëne liet te wensen over. Maar misschien hadden we pech? En is mijn beeld op van die grote vakantieparken verkeerd?

De Sterrenberg ziet er verleidelijk uit maar we gaan met baby Luuk liever nog naar een huisje.

Wij zijn 2 weken geleden naar CenterParcs Heijderbos (noord limburg) geweest. Heeerlijk genoten! We hadden wel het meest luxe huisje (VIP Eden) waar ook bij hoorde dat 'sochtends de verse broodjes werden bezorgd in de boodschappentrolley die bij de deur stond. Super. Maar ik zag op vakantiereiswijzer.nl dat niet iedereen zo tevreden was. Volgens mij ligt dat erg aan het type huisje dat je hebt. Er is ook erg veel te doen op het park en wij hadden het geluk dat we de hele week alleen maar zon hebben gehad.
Wij hebben zeer goede ervaringen met Landal op Texel, ook weer de luxe huisjes en we gaan nooooit meer naar Landal Vaals. Wat een smerige en oude meuk, die huisjes. Ik werd er snachts misselijk wakker van de vieze stank die er hing. Vreselijk. Wij kiezen dus vaak voor luxe huisjes (met sauna, bubbelbad, open haard), zeker als het niet in de zomer is.

Disney hoef ik zelf nog niet naar toe, doe ik liever als Julian wat ouder is en hij het later, als hij groot is, oo nog kan navertellen.

By the way: wij gingen op de heenreis langs de Apeheul. Je kan vaak pas vanaf 3 uur inchecken, maar zo hadden we de eerste dag ook al echt het vakantiegevoel.

Groetjes,
Ellen mv Julian

wij zijn in de zomer naar Esonstad geweest van...jawel:landal.
Wij vonden het heel erg leuk!
Echt een huis (dus geen vies huisje hahaha).
Ligt bovenin friesland.
Dagje naar ameland geweest, ook erg leuk!

Weet zo niet waar je woont..

De huisjes worden steeds luxer tegenwoordig!

succes met kiezen!

Terug
Bovenaan