Tips voor weekje weg in Nederland?

Ik kan je dippiedoe in Brabant (Best) aanraden. Stef vindt het er geweldig! Er werken werkelijk alleen maar mensen die hun werk ook echt heel leuk vinden en het is echt op de kleinsten gericht. Superpark!

Enne..Brabant is zowiezo erg leuk. Veel bos om te wandelen en het stikt er van de bungalowparken...

Liefs Annet

Ik ga in de herfstvakantie naar Park Dierenbos van Libema. Ligt in Vinkel vlak bij Den Bosch. Ziet er erg goed uit (dit voorjaar allemaal vernieuwd/gerenoveerd) en tot eind oktober krijg je er een gratis kaart voor Beekse Bergen, Sportiom en Dierenrijk Eindhoven bij.
Disney Parijs nooit geweest, wel Disney Florida, Lydia was toen nog geen 3 maar vond het prachtig en er was heel veel waar ze in mocht. Efteling is idd ook helemaal geweldig!

Wij zijn nu aan het sparen, zodat we over een jaartje of twee naar Disney kunnen. We vinden onze dochter nu ook nog te klein/jong. Over een paar jaartjes geniet ze er nog meer van en onthoud meer, kan meer, kan het langer volhouden.

Wij zijn vorig jaar met kerst naar Center Parks geweest 'de Kempervennen'. Ons huisje was ook aardig smoezelig. Ik heb eerst alle glazen, pannen, borden en bestek afgewassen voor gebuik. Koffiezetapparaat hebben we niet eens gebruikt, zo vies....en voorraadbusjes in het huisje waren zooooo vies, die heb ik niet eens schoongemaakt. Verder vond ik het bed ook smoezelig en toen ik het kussen van de bank (die van geen meter zat) opschoof zag ik toch een viezigheid. Echt vies, dus ik herken het wel. Toch vonden wij het park super leuk en hebben echt volop genoten. De sfeer die er in die tijd hing vonden we ook erg leuk. We zouden best weer een keer gaan, maar dan een ander type huisje kiezen, iets luxer, denk ik.

Wij zijn nu aan het sparen, zodat we over een jaartje of twee naar Disney kunnen. We vinden onze dochter nu ook nog te klein/jong. Over een paar jaartjes geniet ze er nog meer van en onthoud meer, kan meer, kan het langer volhouden.

Wij zijn vorig jaar met kerst naar Center Parks geweest 'de Kempervennen'. Ons huisje was ook aardig smoezelig. Ik heb eerst alle glazen, pannen, borden en bestek afgewassen voor gebuik. Koffiezetapparaat hebben we niet eens gebruikt, zo vies....en voorraadbusjes in het huisje waren zooooo vies, die heb ik niet eens schoongemaakt. Verder vond ik het bed ook smoezelig en toen ik het kussen van de bank (die van geen meter zat) opschoof zag ik toch een viezigheid. Echt vies, dus ik herken het wel. Toch vonden wij het park super leuk en hebben echt volop genoten. De sfeer die er in die tijd hing vonden we ook erg leuk. We zouden best weer een keer gaan, maar dan een ander type huisje kiezen, iets luxer, denk ik.

O jee, Mare... dat is niet echt vakantie dan, als je eerst aan de slag moet en met een ongemakkelijk gevoel op de bank zit, iiew, laat staan het bed. Daar ben ik dus bang voor.

Maar omdat er ook veel positieve berichten bij zitten heb ik toch maar de brochure van Landal, CenterParks en Roompot aangevraagd. Nu nog een regenachtig weekend om het door te nemen ;-)

O jee, Mare... dat is niet echt vakantie dan, als je eerst aan de slag moet en met een ongemakkelijk gevoel op de bank zit, iiew, laat staan het bed. Daar ben ik dus bang voor.

Maar omdat er ook veel positieve berichten bij zitten heb ik toch maar de brochure van Landal, CenterParks en Roompot aangevraagd. Nu nog een regenachtig weekend om het door te nemen ;-)

O, zie nu pas dat ik mijn berichtje 3x geplaatst heb.... en jij toulouse ook 2x hihi...bij mij ging er steeds iets mis, waardoor ik dacht dat ik mijn berichtje niet geplaatst had.
Inderdaad moesten we steeds aan de slag. Wat betreft bed: we hadden gelukkig eigen dekbed en overtrekken mee en ook matrashoeslaken. Zodoende durfde ik er wel op te slapen.
En overdag waren we veel weg, dus had ik niet veel last van de vieze dingen. En eenmaal schoongemaakt (was niet heel erg veel), durfde ik wel te eten en drinken enzo van keukenspullen ;)
Succes met kiezen, er zijn vast schonere huisjes.
Ik begreep dat het huisje waar wij in zaten ook aan renovatie of vervanging toe waren.

Terug
Bovenaan