Tips warm weer

<p>Hallo, </p><p>Ik ben nu 13 weken zwanger maar heb het idee dat ik heel slecht tegen de warmte kan dan voor mn zwangerschap. Gelukkig werk ik 's morgens van 7uur tot 1uur. Merk ook dat ik snel duizelig ben en ben soms bang dat ik tegen de grond ga. </p><p>Hebben jullie tips om deze warme dagen door te komen? </p><p>Alvast bedankt ?</p>

Alles een tandje lager en bedenk je dat het maar een paar dagen duurt dit keer gelukkig! Veel drinken en wel gewoon blijven eten. 

Ah herkenbaar. Dit weer is niet prettig als zwangere. 
Ik had de vorige hittegolf ook veel last van duizeligheid (was combi van weinig eten en slapen en de hitte). Heb toen echt een stapje terug gedaan door thuis te werken ipv kantoor en echt rustig aan te doen. Mijn bloeddruk steeg toen ook dus moest wel. Nu, met 34 weken zwanger, heb ik er gelukkig geen last van met de hitte maar doe even goed alleen het echt nodige en alles op heel rustig tempo.
Verder zoals al eerder vermeld veel koud water en waterijs. Ik heb altijd koud water in vriezer/koelkast liggen en zelfgemaakte waterijsjes (zwangerschapssuiker dus mag de gewone niet hebben). Koel je toch een beetje van af.
En als je thuis bent in de middag, een zwembadje (al is het maar een emmer voor je voeten) in de tuin doet ook echt wonderen.
Succes nog even, het is weer bijna voorbij!

Heel herkenbaar, ik kan het nu ook helemaal niet hebben, zit mezelf echt in de weg nu met deze warmte. Terwijl ik normaal gek ben op de zon!
Ik slaap er waardeloos van, voel me slap en duizelig. 
Zoute drop ga ik zo direct even halen, als t niet werkt is t altijd nog lekker :p Ik heb wel een hele lage bloeddruk, dus kwaad zal t niet kunnen. 

Terug
Bovenaan