Tips warm weer

In plaats van zoute drop en kop boulion. Ok heb ook last van de warmte mijn bloeddruk die keldert af en toe en of helpt goed.

Met de vorige hittegolf (die van 40 graden maandje geleden) ben ik elke middag samen met onze twee peuters in een zwembad in de tuin gegaan. (Gewoon 1 van de action van 20 of 30 euro, beetje lauwwarm/warm water erin en klaar.
In alle eerlijkheid, daardoor had ik absoluut geen last van de hitte en het was zelfs buiten heerlijk vertoeven!! Tijdschrift/mobiel/veel drinken en wat eten mee en lekker dobberen! Absoluut een aanrader :)   

Sowieso veel water drinken, proberen om normaal te eten. Ik ben nu bijna 32 weken zwanger en moet ook zeggen dat ik er deze week meer last van heb dan de vorige hitte golf. Ik lig nu op bed met een waaier op me gericht in mn ondergoed ? Oh en ik eet veel van die staaf waterijsjes, koel je ook goed van af! Iig proberen om je niet druk te maken, lekker niks doen en wachten tot de hitte weer voorbij is. 

De vorige hittegolf was ik 39 weken en kon toen ook heel slecht tegen de warmte. Mij hielp toen heeeel erg veel drinken, ijsjes eten, douchen (koud) en een voetenbadje. Dat laatste vond ik echt verrassend goed werken, heb dat ongeveer de hele dag / avond gedaan toen haha.

Jaa vorige hittegolf was ik 36 weken zwanger van een tweeling (ja, toen met die record-temperaturen...). Ik heb zo ongeveer elke dag in het zwembad uit de buurt hier gehangen samen met een zwangere vriendin. Was prima uit te houden in het water! Thuis idd een voetenbadje, en ik overleefde de nachten door natte handdoeken bij me te houden, eentje rondom mijn voeten en een bij mijn hoofd/nek. Sterkte!

Veel drinken (hier een kan water met uitgeknepen citroen en schijfjes citroen en blaadjes munt favoriet), idd koude voetenbadjes, naast ventilator zitten/slapen (scheelt énorm), ijsjes... ?

Terug
Bovenaan