Tips welk geslacht beïnvloeden J of M

Volgens mij heb je hier zelf echt 0℅ controle over omdat dit word bepaald door genetica en kan je beter gewoon blij zijn als je word gezegend net een gezond kindje ?
 
De zaadcellen van de man bepalen het geslacht. Aangezien er duizenden zaadcellen per zaadlozing vrijkomen, kun je deze niet in je baarmoeder selecteren door middel van een bepaald standje. Het is puur toevallig of de eerste zaadcel die je eicel bereikt een X (meisje) of Y (jongen) chromosoom heeft. Ieder geslacht heeft altijd 50% kans.
 
Wat hierboven wordt gezegd...maaaaar: wel is bekend dat de zaadcellen met een y chromosoom langzame zwemmers zijn en x snelle. Als je de kans op een jonge wilt vergroten ,(natuurlijk nooit garantie dat dit werkt!) Dan kan je het beste een paar dagen voor je ovulatie beginnen. Nogmaals, geen garantie.
 
Ivh, dit is precies andersom. Y zwemt sneller, maar leeft minder lang. X zwemt langzamer en leeft langer. 

Ik geloof niet dat je het geslacht echt kan beïnvloeden..
 
Sorry dat ik hier op reageer..

Maar weetje dat zulke topics mij echt verdriet doen.. Wat boeit het nou in godsnaams of je een jongen of meisje krijgt. Het is een kind je gaat voor een kind. Toch niet voor een meisje of een jongen. Gezondheid is het allerbelangrijkste lijkt mij.. Sorry maar dit doet me echt verdriet..

Gelukkig heb ikzelf nog nooit een miskraam gehad. En loop nu op het eind van me 2e zwangerschap. Maar voor ons was het geslacht echt niet interessant.. Maar die gezondheid van de baby. Heeft altijd voorop gestaan. Nu ook nog aangezien ik een medische bevalling ga krijgen en het alsnog mis kan gaan..

Hopelijk doet dit je nadenken dat geslacht totaal niet belangrijk is. Maar je juist blij moet zijn dat je überhaupt zwanger kan raken. En een gezond kindje in je armen mag/kan sluiten. Er zijn een hoop vrouwen die de wens hebben. Maar het niet zo makkelijk kan/gaat...
 
[quote quote=10494735]Ivh, dit is precies andersom. Y zwemt sneller, maar leeft minder lang. X zwemt langzamer en leeft langer. 

Ik geloof niet dat je het geslacht echt kan beïnvloeden..[/quote]Ah ja sorry is inderdaad zo .
 
[quote quote=10494744]Sorry dat ik hier op reageer..

Maar weetje dat zulke topics mij echt verdriet doen.. Wat boeit het nou in godsnaams of je een jongen of meisje krijgt. Het is een kind je gaat voor een kind. Toch niet voor een meisje of een jongen. Gezondheid is het allerbelangrijkste lijkt mij.. Sorry maar dit doet me echt verdriet..

Gelukkig heb ikzelf nog nooit een miskraam gehad. En loop nu op het eind van me 2e zwangerschap. Maar voor ons was het geslacht echt niet interessant.. Maar die gezondheid van de baby. Heeft altijd voorop gestaan. Nu ook nog aangezien ik een medische bevalling ga krijgen en het alsnog mis kan gaan..

Hopelijk doet dit je nadenken dat geslacht totaal niet belangrijk is. Maar je juist blij moet zijn dat je überhaupt zwanger kan raken. En een gezond kindje in je armen mag/kan sluiten. Er zijn een hoop vrouwen die de wens hebben. Maar het niet zo makkelijk kan/gaat...[/quote]Je hebt helemaal gelijk hoor.
Geslacht moet niet uitmaken, gezondheid is zeker belangrijk. En ik denk dat diegene die de post maakte dat ook wel weet. Maar wellicht was dit puur nieuwsgierigheid naar of er enigszins invloed uitgeoefend kan worden. Nieuwsgierigheid mag er zijn. En een voorkeur voor een bepaald geslacht mag er ook zijn, stond op ouders van nu ook een heel
artikel over.
 
Terug
Bovenaan